Zaplanuj sukces! Co zrobić,aby dotrzeć do swojej niszy?

Zaplanuj sukces i to jak będzie działać każdego dnia! Co wiedzieć, gdy zaczynasz?

Jakie potrzeby ma nisza?

To podstawa, aby osiągnąć swój sukces! Musisz dobrze poznać niszę i jej potrzeby! Co jest ważne dla ludzi z danej niszy i z danym problemem? Jak Ty możesz dzięki swojej wiedzy pomóc? Jakie masz możliwości? Jakie możesz wdrożyć produkty lub usługi, aby pomóc innym? Jak możesz pokazać swój punkt widzenia? Zaplanuj sukces i nie poddawaj się,gdy będzie trochę gorzej! Jak możesz znaleźć niszę? Najlepiej na początku zacznij od bloga i pisz o tym, co Cię interesuje. To może być cokolwiek, ale musisz znaleźć na początek coś ciekawego dla CIebie, aby poznać jak działa blogowanie i potem marketing. To nie jest łatwe na początku, więc gdy masz idealną nisze na początek dla Ciebie, to będzie Ci łatwiej utrzymać motywację, aby ogarniać na początku marketing, a potem sprzedaż!

Do kogo kierujesz produkt?

Możesz to ogarnąć za darmo, poprzez blogowanie (co jest nawięcej czytane) lub za pomocą reklamy testować różne typy odbiorców reklam (ze względu na to, co klika). Co wybierzesz, to już Twoja decyzja. Wszystko zależy od Twojego budżetu. Ja stosuję na razie blogowanie, bo mam na to czas. Jak jest z tym u Ciebie? Jak Ty poznajesz swoją grupę docelową? Jakie są inne sposoby testowania zapotrzebowania niszy? Jeśli masz coś do przekazania to napisz! Możesz też pytać się na blogu ludzi czego potrzebują i jakie mają problemy. Na wszystko jest jakiś sposób. Jaki Ty wybierasz?

Gdzie są klienci?

Gdzie będziesz szukać odbiorców swoich rozwiązań? Na blogu? Na forach? Grupach czy profilach społecznościowych? Ludzie są w różnych niszach i Ty musisz wybrać, gdzie będziesz obecny. Jeśli wiesz, gdzie są to będzie Ci łatwiej poznać ich potrzeby, bo będziesz ich na bieżąco śledził. To czasochłonne, ale warto poznać swoich potencjalnych klientów jak najlepiej. Jak Ty śledzisz swoich odbiorców treści i rozwiązań? To też ciężki kawałek chleba i trzeba nad tym dobrze popracować.

Czy mają determinację do zakupu?

Czy mają nagłą potrzebę kupić jakieś rozwiązanie? Czy szukają w Internecie rozwiązań swoich problemów? Gdzie szukają? Gdzie jesteś Ty? Czy dajesz dobrą ofertę, która przekona człowieka do zakupu Twoich rozwiązań? To nie zawsze jest proste, ale trzeba się postarać działać jak najszybciej, aby ludzie poznali Twoje produkty…

Dawanie rozwiązań nie jest łatwe, więc trzeba się naprawdę postarać, aby osiągnąć cel. Czy ludzie u Ciebie są zdeterminowani do zakupu? Czy chcą szybkich rozwiązań? Co możesz zrobić lepiej od reszty, aby zauważyli Twoją ofertę, a nie konkurencji?

Jaki cel sprzedaży chcesz osiągnąć?

Jakie Ty masz cele sprzedaży? Jakie Ty możesz mieć za rozwiązania? Czym możesz się wyróżnić? Jaką masz ofertę? To wszystko jest bardzo ważne i nie zapominaj o tym, że musisz się wykazać, aby ludzie Cię zauważyli!

Ile chcesz poświęcić czasu, pieniędzy, aby rozwijać swój marketing?

Zaplanuj swój sukces, swój marketing. Swoją ofertę, która przegoni Twoją konkurencję! Ile Ty masz na to czasu? Ile możesz poświęcić siebie, aby osiągać swoje cele marketingowe? Czym możesz się wybić? Zastanów się nad tym! Nie będzie to zawsze łatwe i przyjemne, bo praca nad swoim marketingiem i sukcesem to klucz.

Jaką masz wiedzę? Jakie umiejętności Ci pomogą?

Jak Ty pracujesz nad sobą, aby osiągnąć cel? Ile masz wiedzy, aby się nią dzielić z innymi? Ile możesz przekazać wiedzy poprzez swój produkt? Jak możesz pokazać, że masz wiele do przekazania? Ile masz czasu na rozwój? Jakie masz terminy? Zastanów się, czy masz odpowiednie zasoby do tego,aby pomagać innym?

Czy jesteś zdeterminowany do działania?

Czy chcesz działać? Masz coś do przekazania? Ile masz w sobie motywacji sił do działania? Zastanów się, czy możesz coś przekazać danej niszy? Czy masz tyle rozwiązań, aby pomagać ludziom w ich problemach? Dawaj z siebie wszystko.Zaplanuj sukces i nie poddawaj się!

1 Comment

  1. Co dla Ciebie jest ważne na początku?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top