Wiesz czego potrzebują klienci? Dlaczego nie jest to takie proste?

Wiesz czego potrzebują klienci, ludzie w Twojej niszy? Co warto wiedzieć o budowie zaufania u ludzi?

Czy wiesz, czego potrzebują klienci? Do czego musisz im pomóc dotrzeć? Do jakiego punktu? Co chcesz zmienić w życiu swoich potencjalnych odbiorców produktów i usług? Wiesz, do czego dążysz, jako sprzedawca produktów w Internecie? 

Wiesz czego potrzebują klienci w Twojej niszy? 

Wiesz, czego potrzebują osoby w Twojej niszy? Z czym się zmagają i jakie mają blokady? Na pewno trzeba wiedzieć o swoich przyszłych i obecnych klientach, jak najwięcej! Nie jest to jednak zawsze takie oczywiste. Nie ma tak, że wchodzisz w niszę i wiesz, czego potrzebują Twoi klienci. Ja na przykład bym tak nie umiał, wiedzieć wszystko po kilku dniach. Sam badam niszę marketingu i sprawdzam, co jest ważne dla ludzi w tej niszy. I blogując kilka lat, dalej nie wiem na 100%, czego ludzie potrzebują. Może da się to zrobić szybciej i tak dalej, ale ja robię to w swoim tempie. Nie jest lekko zdobyć zaufanie klientów, aby powiedzieli Ci, jakie mają potrzeby.

Budowa zaufania jest ważna i trzeba to robić od samego początku. Nie ma tak, że zdobędziesz zaufanie bardzo szybko. Wiem, wiem, może gdy masz miliony na badanie rynku, to można to zrobić szybko. Można szybko zbadać klienta i zbudować z nim więź. Ale masz miliony? No właśnie! Nie każdy ma budżet na działanie na wielką skalę, więc trzeba małymi rzeczami rozwijać to zaufanie. Blogiem, profilami w mediach społecznościowych i tak dalej. Musisz na to poświęcić czas i czasem pieniądze. Musisz mieć na to ustalony cel i musisz wiedzieć, do czego dążysz w sieci i poza nią… 

Nie ma tak, że budowa zaufania jest prosta. Są różne techniki na budowę zaufania. Blog, media społecznościowe, wideo, podcasty i tak dalej… Jednak trzeba znaleźć jak najszybciej ten idealny sposób na działanie i budowę zaufania. Ale to wymaga czasu i wielkiego zaangażowania. Nie będzie lekko, ale jak ogarniesz niszę, to będziesz mieć dużo danych o swoich klientach i dowiesz się, co jest dla nich ważne. Będziesz umiał ich dzielić na różne grupy i dawać im to, czego potrzebują. Warto budować to zaufanie, ale musisz wiedzieć, po co to robisz i do czego Ci jest ono potrzebne. Masz pomysł na swoją markę? Wiesz, w czym chcesz pomagać? Jaką ofertę stworzysz, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe? 

Wiesz, czego potrzebują Twoi klienci? Wiesz, jak do nich dotrzeć? To zacznij to robić! Chociaż będzie to bardzo trudne, to się nie poddawaj. Nie ma tak, że każdy osiągnie sukces. Nie każdy ma do tego odpowiednie predyspozycje i nie każdy ma do tego tyle wytrwałości. Zacznij dobrze rozwiązywać problemy ludzi. Zacznij rozwijać wiedzę o niszy i sprawdzaj i testuj i ogarniaj jak najwięcej o danej branży.

Zacznij dobrze i skutecznie działać w niszy poprzez bloga czy profile społecznościowe. Nie poddawaj się, tylko zacznij działać! Będzie ciężko, ale sobie poradzisz.  

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty docierasz do ludzi?

Scroll to top