To są kluczowe pytania! Warto na nie sobie odpowiedzieć!

To są kluczowe pytania! Warto je sobie zadać na początek drogi. 

Czym chcesz się podzielić?

Jaką masz misję w Internecie. Jaką wiedzą chcesz się podzielić? To jest bardzo ważne pytanie i trzeba sobie na nie odpowiedzieć. Bo musisz mieć jakąś większą misję, aby osiągnąć swoje cele. Na pewno nie będzie Ci łatwo, bo ludzie nie doceniają tego, co im się daje. Jest czasem naprawdę ciężko, gdy na początku piszesz do ściany i nie ma odpowiedzi. Trzeba jakoś to przetrwać i dawać z siebie maksa. I tyle, ale na pewno nie będzie tak łatwo, jak wiele osób mówi w sieci. Zastanów się, czy Ty wytrwasz? Czy dasz z siebie naprawdę tyle, aby inni Cię zauważyli? Nie będzie to przyjemna droga, więc zabierz się do roboty i rób swoje! 

Jaką wartość chcesz dać?

To też jest ważne pytanie. Jaką chcesz dać wartość i jak ją dostarczysz ludziom? Czy to bloga czy media społecznościowe czy email marketing? To już nie ważne, ale musisz jakoś pokazać ludziom wartość, aby chcieli Ci zaufać. Jak Ty przygotujesz swoją markę do działania? Ile wartości musisz dać, aby ludzie chcieli coś od Ciebie kupić? Nie będzie tak lekko, jakby się wydawało, więc czeka Cię sporo pracy, bo najpierw musisz zbudować dobrą markę, aby ludzie Ci zaufali. Wszystko na początku jest w Twoich rękach, więc zabierz się do roboty! I osiągaj swoje cele.


Jak nauczysz się dawać rozwiązania?

Jak możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów? Jak możesz pokazać im swoje rozwiązania? Jak nauczysz się dawać dobre usługi lub produkty? Jak dostarczysz to rozwiązanie? Wiele pracy nas czeka, więc nie ma co marnować czasu i odkładać na później. Chociaż nie przychodzi wszystko łatwo i jest wiele przeszkód po drodze. Zastanów się, kim Ty chcesz zostać i jakie chcesz mieć wyniki w swojej niszy? Jakie dasz rozwiązania, które pomogą Twoim klientom? Zastanów się nad tym dobrze i dostarcz najlepsze z możliwych rozwiązań! To są kluczowe pytania, czyli jak dawać rozwiązania innym…

Jak możesz się promować?

Jak możesz wykorzystać Internet do promocji swoich produktów lub usług? Jakie wybierasz metody? Płatne czy te darmowe? Bloga? Profile społecznościowe? Reklamę? Email marketing? I tak dalej! Jakie masz możliwości na daną chwilę? Na co możesz sobie pozwolić? Wszystko zależy od Twoich funduszy i znajomości tematu, więc wybierz coś dla siebie i zacznij się promować. To znowu wymaga czasu/pieniędzy, ale trzeba jakoś sobie radzić. Nic nie przychodzi łatwo, więc zabierz się do roboty i nie oczekuj na szczęście. Sam zacznij tworzyć coś dla siebie!

Jak zbudujesz ruch? Jak inni Cię znajdą?

Jakimi sposobami stworzysz ruch do oferty? Jaką masz ofertę? Jak zbudujesz ruch na swoją stronę firmową czy bloga? Jakie pokażesz portfolio, aby ludzie Ci zaufali? Budowa ruchu wcale nie jest łatwa, więc trzeba robić wszystko, aby go zdobyć. Komentować inne strony. Może jakieś grupy na Facebooku? Może pozycjonowanie? Może reklama? Jest tego trochę, więc wybierz coś dla siebie! Buduj ruch i potem pracuj nad konwersją, aby jak najwięcej ludzi zaczęło kupować Twoje rozwiązania. To nie jest proste, ale dasz radę! Zrób każdą rzecz, która przybliży Cię do klientów. Każda metoda jest dobra, jeśli działasz.

Do kogo kierujesz ofertę?

Znasz swoją grupę docelową? Wiesz, jakie rozwiązania chcesz wdrożyć i dla kogo? To są bardzo ważne pytania. Na wszystko trzeba dać sobie czas, ale nie można czekać wieczność. Musisz wiedzieć do kogo kierujesz produkt i jakie rozwiązania są najlepsze dla Twojej niszy? To bardzo ważne pytania, więc zacznij od zrozumienia swojej niszy! To są kluczowe pytania!

Posted in Marketing internetowy.