Czas na marketing, czyli po co się rozwijać i po co mieć cele?

Jaki masz czas na marketing? Co sprawia, że chcesz działać w Internecie?

Nie dotrzesz do każdego. 

Bo tak jest w sieci, że nie każdy będzie Twoim potencjalnym klientem. Nie każdy będzie chciał Ci zaufać, więc trzeba się starać, aby mieć jak największe zasięgi. Ale to nie jest dzisiaj proste, więc trzeba dawać z siebie naprawde sporo, bay osiągnąć swoje cele. Nie będziesz dla każdego dobry! Na wszystko musisz sobie zapracować. I musisz mieć na uwadze to, że czeka Cię sporo pracy nad swoją niszą i nad sobą, aby mieć sukcesy. Jak Ty będziesz docierał do swojej potencjalnej grupy docelowej? Czym się wyróżniasz i co chciałbyś przekazać swojej niszy? To nie są proste pytania, więc trzeba się postarać, aby jak najwięcej ludzi Ci zaufało. Dawaj z siebie naprawde sporo, a na pewno będą wyniki. 

Jak dostarczysz rozwiązanie?Jak będziesz dzielić się wiedzą?

Jakie chcesz tworzyć produkty? Coś jak Netflix, czyli serwi abonamentowy? Chcesz sprzedawać szkolenia, które nagrałeś? Chcesz zrobić coś zupełnie innego? Może jakiś podcast, w którym będziesz dzielić się wiedzą? Może coś na pendrive? Albo jakaś książka czy ebook? Widzisz, ile masz możliwości, a Ty dalej jesteś niezdecydowany? Zacznij w końcu jakoś dzielić się swoją wiedzą. Co chciałbyś zrobić dobrego dla swojej niszy? Czym chciałbyś się wykazać? Na pewno nie będzie Ci lekko na początku. Wiem, jak jest u mnie, wiec nie ma lekko, gdy blokuje Cię głowa lub zbyt mała wiedza. Ale trzeba dać z siebie maks i robić tyle, na ile Cię stać! 

Masz na to czas?

Wiele osób myśli, że czas na marketing to tylko kilka chwil i tyle. Jednak na marketing trzeba poświęcić dużo czasu. Zwłaszcza, gdy się go uczysz sam i nie masz nikogo do pomocy. Nie ma tak, że nauczysz się wszystkiego w kilkanaście godzin. To wiele testów i sprawdzania każdej idei. Musisz się uczyć marketingu w każdej wolnej chwili. Uczyć się tego, co ważne dla Ciebie. Musisz mieć czas na marketing i jego naukę. Nauka marketingu to działania każdego dnia, a nie raz na tydzień. Jak nie masz na to czasu, to nie zaczynaj. No chyba, że masz budżet na zatrudnienie marketingowca. Dużo zależy od Twojej wiedzy. Od tego jaki masz budżet. I to tak naprawdę Cię blokuje przed sukcesem w promocji swoich produktów lub usług. 

Do kogo kierujesz swoją ofertę?

Masz określoną grupę docelową? Wiesz do kogo kierujesz swój produkt? Jak chcesz się wykazać w swojej niszy? Jak będziesz promować swoje produkty lub usługi? Musisz poznać podstawy marketingu, aby zrobić to w miarę dobrze. Warto znać swoją grupę docelową i dawać jej to, czego potrzebuje w danej chwili. Jak Ty chcesz się pokazać? Jako kto chcesz  być znany w niszy? Jaką markę osobistą chcesz budować? Chcesz być doceniany? Jak chcesz się wyróżnić i pokazać swoje możliwości? Jak chcesz poznać problemy swojej grupy docelowej? Jak znajdziesz ich wyzwania i co zrobisz, aby pomóc ludziom w ich problemach? To nie jest łatwa droga, więc trzeba z siebie dawać jak najwięcej! 

Co możesz zlecić?

Nie znasz się na wszystkim, więc albo się tego nauczysz i stracisz kupę czasu, albo zaczniesz delegować zadania innym. Jednak musisz mieć na to fundusze. I tu jest problem wielu ludzi. Mój też! Że wszystko chce się zrobić samemu. Możesz to zrobić, jeśli masz dużo czasu, ale jak tylko masz możliwość coś zlecić, to się nie zastanawiaj, tylko to zrób. Bo zyskujesz wtedy czas na naukę tego, co Cię interesuje. Zlecanie ma swoje plusy i minusy, jednak z czasem jest to konieczne, bo się nie rozdwoisz. Więc warto zarabiać dużo, aby robić jeszcze więcej rzeczy dzięki delegowaniu. Warto zarabiać, aby stwarzać sobie nowe możliwości. Wszystko da się zrobić, jeśli się wie jak i ma się plan działania i wdrażania oferty w życie. Jak Ty się rozwiniesz? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Poświęć czas na marketing i promocję ,aby mieć jeszcze większe wyniki! 

Jak będziesz pracować nad sobą? Myśl!

To też jest ważne, aby być coraz wydajniejszym. Zarabiać więcej i zdobywać pewność siebie. Bo to jest super w sieci, że możesz naprawdę wiele na początku. Że możesz się rozwijać dzięki wiedzy w Internecie. Wszystko jest do zrobienia, ale trzeba dużo też pracować nad sobą, aby mieć konkretne wyniki. Myśl dużo o rozwoju siebie i swojego ebiznesu. Testuj i sprawdzaj nowe pomysły. Ciągle się edukuj i dawaj z siebie naprawdę sporo. Nie ma lekko i nie będzie, ale trzeba dawać z siebie sto procent. Pokaż, że warto Ci zaufać i że masz ciekawe rozwiązania. Jak Ty będziesz pracować nad sobą? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Jakie masz plany na działanie w niszy? Zastanów się nad odpowiedzią i zacznij rozwijać siebie w danej branży. 

Masz zasoby, ale musisz znaleźć w sobie “TO COŚ”!

Jak dotrzesz do swoich klientów? Masz w sobie siłę, aby zdobyć odpowiednią wiedzę i doświadczenie, ale musisz działać i dać sobie czas na marketing. Jak chcesz się rozwijać w marketingu to czytaj i testuj wszystko. Próbuj nowości i sprawdzaj jak to działa w różnych niszach. Możesz zacząć od bloga i dzielenia się wiedzą. Blogowanie daje duże możliwości, więc to może będzie dobre na początek? Masz sobie zasoby na zbudowanie czegoś wielkiego. Na zrobienie coraz większych kroków w swojej działalności. Ale musisz działać. Rozwijać się każdego dnia i nie poddawać mimo przeciwności. Zastanów się, jak Ty możesz się rozwijać i czym wykazać w niszy, aby ludzie powierzyli Ci swoje zaufanie. 

Chcesz sukces? To zapracuj sobie na niego! 

Nic nie przyjdzie samo. Wszystko jest do zrobienia, jeśli się działa odpowiednio. Musisz sobie zapracować na sukces. Musisz działać każdego dnia w tym kierunku. Jak Ty chcesz się rozwinąć? Jakie chcesz mieć wyniki swoich działań? Jakie masz cele? Zastanów się nad tym dobrze i zacznij rozwijać swoje pomysły. Zacznij działać i nie poddawaj się mimo przeciwności. Bo nie będzie lekko i życie nie raz da Ci po kościach. Jak Ty chcesz pokazać swoje możliwości? Jak możesz pokazać, że się na czymś znasz? 

Zadawaj pytania, a znajdziesz odpowiedzi.

Warto zadawać sobie różne pytania. Dostaniesz odpowiedź szybko lub trochę w późniejszym terminie, ale zawsze dostaniesz odpowiedź. Ludzki umysł na ogromne możliwości ,więc ufaj swojej intuicji. Warto zapisywać sobie pytania, a odpowiedź nie raz przyjdzie naprawdę szybko, ale trzeba dać umysłowi czas. Zapisuj sobie odpowiedzi i pomysły. Masz wielkie możliwości, więc zacznij ufać swojej podświadomości. Ona da rozwiązania tak szybko, jak się da. 

Daj sobie czas na marketing, na jego naukę i wdrażanie pomysłów w życie. Na rozwój siebie, aby ten marketing robić najlepiej, jak umiesz. 

Posted in Marketing.