Strategia treści… czyli co jest skuteczne i na czym skupić uwagę?

Jaka jest Twoja strategia treści? Co warto wiedzieć o dawaniu ciekawej zawartości? 

Jak możesz wykorzystać content marketing w swojej niszy? Czym możesz się podzielić ze swoimi ewentualnymi klientami? Co chcesz zmieniać w życiu swoich klientów? Czy będzie łatwo? Spróbuj! 

Czym jest skuteczna strategia treści? 

Zastanawiałeś się nad tym, jak działają Twoje treści na innych? 

Wartość.

Treści mają być bardzo wartościowe. I tyle! Myślisz, że to takie łatwe? Niekoniecznie! Bo dawanie ludziom wartości to co innego, a jak oni ją doceniają to już zupełnie co innego. Bo można dawać ogrom wartości, a i tak nie będzie Ci szło. Trzeba zmienić strategię wtedy. Robić coś inaczej, bardziej angażując i tak dalej. Nie ma tak lekko! Bo ludzi są tak wygodni, że im się nie chce wpisu przeczytać, a co dopiero książkę czy przerobić jakiś kurs. Dlatego te treści mają być ciekawe i przyciągać uwagę? Zadawaj pytania i angażuj ludzi w swoje treści! I nie ma lekko! Trzeba czasem zmienić strategię. Zrobić coś inaczej i testować, jak to działa. Samo pisanie nie wystarcza. Trzeba też wiedzieć, po co się działa. Mieć cel swoich treści! Aby nie dawać byle czego, tylko mieć jakiś cel w swoim podawaniu treści. Nad wszystkim, jak widzisz, trzeba się zastanowić. Mieć strategię i działać według niej. Nie licz, że dając samą wartość, coś osiągniesz. 

Bloguj.

Warto według mnie blogować i tworzyć swoje treści, ale to wymaga dużej wiedzy, aby robić to dobrze. Nie możesz się poddawać w blogowaniu! Masz pisać tak często, jak możesz. I nie raz na miesiąc, bo tak szkoda prowadzić bloga. Rozumiesz? A poza tym pisanie, umiesz przekazywać wiedzę? To też jest wyzwanie dla wielu osób, bo nie każdy lubi pisać. Jak nie lubisz, to polub! 

Żartuję! 

Ale jak nie lubisz pisać, to mów. Podcast czy filmy na YT, czy na swoim serwerze to nic nowego. Ale nie każdy zaś lubi mówić. Więc wybierz! Albo gadanie, albo pisanie. 🙂 Nie ma co się przejmować, bo tego i tego można się nauczyć. Ale obie rzeczy wymagają konsekwencji i działania! A nie byle czego. Bo byle wpis nie da Ci efektów. Musisz się postarać, aby osiągnąć cel! Powodzenia! 

Wybierz dobrą niszę! 

To według mnie jest też bardzo ważne. Bo nie napiszesz o czymś fajnego artykułu, gdy nie zrobisz dobrego researchu i nie lubisz choć trochę danego tematu. Ja podziwiam copywriterów, którzy umieją pisać o wszystkim. Ale to nie o tym. Jak chcesz pisać z sensem, to musisz się na czymś znać. Jak się nie znasz, to się poznaj! Wielu rzeczy można się nauczyć. Jak masz pasję, to już jest w ogóle super. Więc zastanów się nad dobrą niszą. Nad czymś, co sprawia Ci przyjemność. Coś, czego lubisz się uczyć. Naucz się jakiegoś tematu dobrze i się w nim rozwijaj. Nie będzie lekko, ale cóż. Nic nie jest… 

Zostań specjalistą/ekspertem. 

I to jest ważne, aby Twoja strategia treści działała. Najlepiej, jak jesteś specjalistą w danym temacie i masz o czymś pojęcie. Wtedy pisze się dobrze i rozwija się szybciej. Musisz wiedzieć dużo, aby ludzi do Ciebie przychodzili i czytali Twoje artykuły i oglądali wideo. A to wymaga już wiedzy i trochę inwestycji. W przypadku bloga to hosting i domena, a dodatkowo przy wideo, mikrofon i kamerka. Nic nie ma za darmo, więc trzeba się szykować na wydatki. Książki i kursy też kosztują, a jakoś musisz zdobywać wiedzę! 

Jaka jest Twoja strategia treści? Co chcesz przekazać innym? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jakie Ty treści tworzysz?

Scroll to top