Jak tam Twoja konkurencja w niszy? Co warto o niej wiedzieć?

Twoja konkurencja w niszy będzie zawsze obecna. 

Każdy będzie chciał konkurować z Tobą! Czy jesteś na tyle dobry, że pojawi się konkurencja? Może Ty chcesz wejść w konkurencyjną niszę? Jak pracować nad tym, aby mieć sukcesy online? 

Jaka jest Twoja konkurencja w niszy? 

Czemu analiza konkurencji jest ważna? Bo warto wiedzieć, co ona oferuje i jakie ma możliwości rozwoju. Patrz na to, co ona robi w mediach społecznościowych. Jakie ma produkty lub usługi? Co robi dobrze, a co źle? Co możesz od niej UKRAŚĆ? Żartuje… 🙂

Nie ma tak, że tej konkurencji nie będzie i musisz mieć na uwadze to, że będzie chciała Cię prześcignąć. A Ty musisz robić wszystko, aby być coraz lepszym od innych. Analiza jest ważna i badanie tego, jak działają inni. Nie ma co się przejmować, że na początku będzie ciężko. Każdy ma ciężkie początki. Każdy… Więc zacznij się rozwijać i robić wszystko, aby Twoja konkurencja w niszy się nie przebiła bardziej niż TY.

Nie ma lekko z konkurencją, bo wybicie się ponad nią nie jest zawsze proste. Czasem trzeba się naprawdę napracować. Ale jak to robić na początku? Najpierw zobacz, co robi Twoja konkurencja w niszy i jakie ma możliwości rozwoju. W czym jest ona skuteczna? Co Ty byś zrobił lepiej od niej? Jak zmieniłbyś ich działanie? Co umiesz zrobić lepiej od niej… Czego potrzebuje nisza? Co Ty byś pokazał lepiej od innych firm?

Musisz się postarać, aby być najlepszym lub super w tym co robisz? A może jakaś współpraca z konkurencją? Może zrobicie coś razem? Można też podzielić się z innymi niszą jeśli jest ona naprawdę duża. To też jakiś pomysł na działanie.

Chyba że chcesz być najlepszym, to czeka Cię ogrom pracy nad niszą i nad swoją marką. Bo bycie najlepszym wymaga ogromu czasu i pieniędzy, ale jak chcesz to zrobić i masz na to siłę, to nie ma problemu, abyś się wykazał za parę lat…

Ale czy masz parę lat? Czy lepiej podzielić się niszą i wyłapać skrawek dla siebie? Każdy ma inne cele i inne możliwości, więc zdecyduj, jak chcesz działać i jak budować markę, aby osiągnąć sukces a danej branży?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Obserwujesz konkurencję?

Scroll to top