Zła strona, co posiada lub nie? Oto kilka przykładów, co robisz źle!

Co posiada zła strona? Czego nie ma, a co powinna poprawić zła strona? Co warto wiedzieć przy budowie strony?

Brak SEO.

Musisz trochę poznać pozycjonowanie, aby wszystko ładnie pokazywało się w wyszukiwarkach! Bez koncepcji SEO nie warto budować strony. Nie mówię tu o agresywnym pozycjonowaniu, ale o podstawach, które warto znać i się na nich opierać. Wszystko jest w Internecie i dobrze wytłumaczone, więc nie będę się powtarzać. Rób wszystko, aby strona była też przyjazna użytkownikom i to na nich najbardziej się skup. Dobrego SEO nigdy za wiele, ale trzeba wiedzieć, co się robi. Podstawy znam, a Ty?

Brak celu.

Strona musi mieć cel zawsze! Nie ważne czy to sklep, wizytówka czy blog. Musisz wiedzieć od czego dążysz. Co takiego chcesz osiągnąć? Jakie masz cel i plan co do strony? Czy to co teraz robisz przybliża Cię do sukcesu w działaniu na stronie? Co takiego robisz, aby zwiększać ruch na stronie? Zastanów się nad wszystkim i zacznij działać! Jakie masz cele? Co chcesz osiągnąć poprzez swoją stronę? Pokaż, że tworzysz coś naprawdę dobrego!

Brak promocji.

Musisz promować swoją stronę na innych stronach, forach czy w mediach społecznościowych. Dzięki temu Twoja strona będzie odwiedzana. Rób wszystko, aby dobrze promować stronę i budować jej ruch. Ruch to podstawa na stronie i to dzięki niemu możesz sprzedawać, budować listę czy budować społeczność. Wszystko jest do zrobienia w zależności od tego, co chcesz osiągnąć. Zacznij promować swoją stronę i osiągaj swoje cele marketingowe i sprzedażowe!

Brak pracy nad nią.

Warto pracować nad stroną i jej ruchem i celem. Musisz codziennie coś dodawać, zmieniać czy testować. To wymaga pracy, ale bez niej nie będzie efektu. Pracuj nad tym co jest dla Ciebie najważniejsze na stronie. wszystko wymaga pracy i same się nie zrobi. Do dzieła! Zła strona nie działa i nie ma celu i jest opuszczona, a jaka jest Twoja? Pracujesz nad swoją stroną?

Skupia się tylko na firmie, a nie na klientach.

Nie rób strony dla siebie, ale dla klientów. Miej na uwadze zawsze klientów i ich potrzeby! Ale wiel stron o tym zapomina i tworzy stronę dla samego tworzenia, a potem nie ma efektu. Bo nie ma  celu, planu i działania. Rób stronę dla swoich klientów i miej zawsze ich dobro na pierwszym miejscu. Skup się na klientach i na ich potrzebach. Pokaż, że znasz potrzeby niszy!

Za dużo sprzedaje.

Wiele stron ma tysiące linków, banerów i innych rzeczy, które coś sprzedają. Najpierw zbuduj ruch i społeczność, a dopiero potem zacznij pomału coś sprzedawać. Wszystko w swoim czasie… Warto postarać się, aby strona była j przyjazna i określała swój cel. Do dzieła i twórz strony jak najlepiej umiesz! Nie sprzedawaj za agresywnie. Sprzedawaj, ale także dawaj dużo wartości!

Brak testów.

Warto testować nagłówki, sprzedaż czy marketing na stronie. Staraj się wszystko przetestować i mieć poukładane każdą część strony. Wszystko można testować i sprawdzać jak działa i czy warto daną rzecz zostawić na stornie czy nie. A Ty, testujesz?

Dziwne oczekiwania.

Oczekiwania są zazwyczaj za duże i wiele osób myśli, że strona sprzeda czy osiągnie cel po paru dniach czy tygodniach. Wszystko w swoim czasie! Nie będzie szybkich efektów, gdy jesteś początkujący!

A Ty jak pracujesz nad swoją stroną?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy15 marca 2017

    Co byś dodał?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top