Zadaj sobie te pytania, gdy chcesz coś osiągnąć w życiu!

Co to znaczy, zadaj sobie te pytania dla mnie? Oto kilka pytań, na które warto sobie odpowiedzieć i zrozumieć odpowiedzi na nie.

Jak mierzysz rezultaty?

To warto sobie zadać na początku. Musisz mierzyć swoje korki i mieć kamienie milowe, kiedy zapytasz siebie, co takiego zrobiłem? Co przybliżyło mnie do sukcesu? Czy idę w dobrym kierunku? Czy mam zasoby, aby działać w biznesie czy w marketingu? Mierzenie rezultatów to rzecz, na którą warto zwrócić uwagę. Skąd będziesz wiedział, że osiągasz swoje cele?

Do kogo kierujesz produkt/usługę?

Wiesz to? Wiele osób myśli, że wystarczy sprzedać wszystkim i będzie kasa i kasa. Nie ma tak łatwo! Heh… jest dużo trudniej i warto sobie to uświadomić. Stwórz produkt dla mniejszej liczby osób i rozwiąż ich problem. To wydaje się proste, ale nie zawsze takie jest. Często trzeba poznać dobrze klienta i jego potrzeby. Ale jak się wstrzelisz to będzie naprawdę dobrze. Sprawdzaj swoje pomysły na małej grupie osób. Zobacz, co jest ważne dla Twoich klientów! Wszystko można osiągnąć w sprzedaży, jeśli się wie, do kogo kierujesz produkt!

Masz strategie działania?

Wiesz jak i gdzie dążysz? Wiesz co masz robić, aby mieć rezultaty? Jaki masz plan i strategię działania? Po co robisz to, co robisz? Czy masz motywację? Wiesz, co chcesz osiągnąć? Jakie chcesz mieć wyniki działania? Nie będzie lekko, ale poradzisz sobie, jeśli zaczniesz stosować strategię w swoim życiu!

Gdzie jesteś?

A bardziej, gdzie jest klient? Wiesz to dobrze czy nie? Co warto wiedzieć na ten temat? Po prostu bądź tam, gdzie są klienci! Proste? Tak, ale nie takie łatwe! Musisz dobrze poznać klienta, aby to zrozumieć. Nie wystarczy wejść byle gdzie, a potem płakać. Trzeba jak najlepiej poznać klienta. Poznać jego potrzeby i miejsca, gdzie przebywa i gdzie szuka rozwiązań swoich problemów!

Jak widzi Cię klient?

Jak budujesz swoją markę? Jak znajduję Cię klient? Jesteś tam, gdzie Cię szukają? Co robisz, aby klient znalazł Twoje produkty czy usługi? Musisz to wiedzieć! Więc dlaczego tego nie robisz? Gdzie możesz się pojawić, aby klient Cię zauważył? Gdzie możesz być?

Jak mogą zamówić towar?

Czy na stronie czy lokalnie? A może tu i tu? To zależy już od Ciebie i tego, gdzie klient chce kupować. Ale warto zadać sobie to pytanie. Proste, a może wiele dać. Dzisiaj warto być online jak i lokalnie, ale jaką Ty masz strategię, to już zależy do Ciebie i tego, co potrzebuje klient!

Jakie pytania Ty sobie zadajesz? Jakie pytania powodują, że zaczynasz działać? Odpowiesz sobie na nie po przeczytaniu wpisu? Zadaj sobie te pytania!

1 Comment

  1. Marketer Internetowy27 stycznia 2017

    Jakie masz odpowiedzi?
    Jakie pytania byś dodał?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top