Jaki jest Twój komunikat dla klientów?
Co chcesz im przekazać poprzez swój marketing i sprzedaż? Czy masz ciekawą ofertę dla swoich klientów? Czego możesz ich nauczyć? W czym możesz im pomóc? Jak możesz stać się liderem?
Jaki jest Twój komunikat dla klienta?
Twój komunikat jest ważny. Musisz wiedzieć, czego oczekujesz od swoich klientów. Zobaczyć, co jest ważne dla Twojej niszy i to wypełnić. Nie będzie zawsze oczywiste, to co jest ważne. Trzeba trochę podziałać w niszy, aby osiągnąć swój cel sprzedażowy. Każda rzecz, która przybliża Cię do celu, jest ważna. Czy to blogowanie, reklama, budowa marki czy budowa listy adresowej? Nie będzie Ci zawsze lekko, bo emarketing wymaga poświęcania czasu i zdobycia dużej wiedzy, aby wszystko działało dobrze. Zastanów się nad tym, co jest ważne dla Twoich klientów. Jaki jest Twój komunikat dla nich?
Aby dobrze dostarczyć wiedzę do Twoich klientów, to musisz odpowiednio poznać niszę. I tu jest problem, bo trzeba to zrobić skutecznie, ale jak? Może blog? To dobry pomysł, ale wymaga ogromu pracy nad sobą i nad poznaniem ludzi w niszy. Może media społecznościowe? Ale to wymaga pracy, czasu i reklamy. Nie każdego stać. Może email marketing? Ale to wymaga inwestycji w reklamę i system mailingowy. Wszystko wymaga jakiejś pracy nad czymś, więc nie ma tak, że zrobisz jedno i masz wyniki. Trzeba trochę pomieszać, wymiksować i tak dalej, aby wszystko ze sobą działało. Wybierz to, co jest dla Ciebie w danym momencie ważne i na co masz fundusze. Z czasem ogarniesz wszystko, co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów.
Ale Twój komunikat to nie tylko praca, ale i to jak chcesz pomagać ludziom w ich problemach. To jak chcesz rozwinąć innych ludzi. To, jak chcesz się rozwijać. Nie będzie lekko zbudować odpowiednią markę, aby kupowali od Ciebie. Może nie zawsze się uda to zrobić szybko, ale trzeba być wytrwałym i konsekwentnym. Możesz to wszystko przyspieszyć, ale na to trzeba mieć pieniądze. Jak widzisz, są łatwe i trudniejsze sposoby. Wiele rzeczy można zrobić z małym funduszem, ale za dużo rzeczy trzeba płacić. Niestety, ale na początek, gdy masz czas, to wiele można zrobić z małym budżetem. Co Ty wybierasz?
Twój komunikat i to, jak sprzedajesz, też jest ważne. Jak mają myśleć o Tobie i Twojej marce? Co chcesz przekazać poprzez swoje działanie? Czym chcesz się wyróżnić? Co chcesz zrobić, aby ludzie Ci zaufali? To trudne pytania, ale trzeba sobie na nie odpowiedzieć. Jaką wiedzę musisz zdobyć, aby Twój komunikat był jasny i przejrzysty? Co możesz zrobić lepiej od swojej konkurencji? Zacznij od odpowiedzi na te pytania i zacznij rozwijać swój e-biznes! Może początki będą trudne, ale nikt nie powiedział, że będzie łatwo! Zacznij od dobrej komunikacji z ludźmi. Od pomagania im w ich podstawowych problemach. Nie jest to jednak proste, bo wymaga to poznania najpierw ludzi w danej niszy.
Zastanów się nad swoim komunikatem dla innych. Jako kto chcesz być znany? Co chcesz przekazać innym? Jak chcesz się wybić w swojej niszy? Pokaż jej, że masz super rozwiązania i możesz skutecznie pomóc ludziom. Zastanów się nad tym, co jest ważne i zacznij się dzielić wiedzą! Uda Ci się! Pozdrawiam!
Zacznij od problemu!
Co jest ważne dla Twojej niszy?
To o czym piszesz jest chyba najtrudniejsze.
Nie poddawaj się. Z czasem zbudujesz markę i będzie coraz lepiej.