Skup się na działaniu! Nie możesz się poddać…
Nawet, jak jest bardzo ciężko! Będzie wiele przeszkód na Twojej drodze, ale najlepsi i najwytrwalsi wygrają! Więc nie poddawaj się zbyt często i zacznij rozwijać się w swojej niszy!
Skup się na działaniu! Pamiętaj!
Zrób wszystko, by zbyt szybko się nie poddać. Skup się na pracy nad sobą!
Skup się na sprzedawaniu korzyści.
Jakie korzyści możesz dać? Czym możesz się wykazać w swojej niszy i sprzedaży? Na pewno nie będzie to łatwe, bo jest duża konkurencja i często jest od nas lepsza na początku… Ale jak Ty możesz stworzyć taką korzyść, które przebije konkurencję? Na pewno wymaga to dużo pracy i zaangażowania, więc nie licz na łatwe działanie. Jakie korzyści możesz przekazać poprzez swój produkt lub usługę? Czym możesz się wykazać i co zrobić lepiej niż inni w danej branży? Nie jest to łatwe, ale trzeba działać! Nie możesz wymyślać, że się nie chce lub się nie da. Da się, ale trzeba działać z planem i dawać z siebie naprawdę sporo! Nic się samo nie zrobi, więc zacznij naprawdę działać. Nie udawaj, że robisz dużo, bo zawsze można więcej. Czy to zlecać komuś pracę, czy nauczyć się robić coś szybciej? Wszystko jest do zrobienia, ale musisz dać sobie czas w początkowych działaniach. Wiele się musisz nauczyć, ale nie poddasz się, co?
Poczuj marketing. Bądź tam, gdzie klienci.
To super temat i warto się tego uczyć! Jak Ty możesz nauczyć się marketingu? Co możesz zrobić, aby dobrze promować swoje produkty lub usługi? Nie będzie to łatwe! Nie ma nic za darmo, ale może zacznij uczyć się promocji swojej oferty? Chociaż podstawy! To jest bardzo ważne, więc zacznij się rozwijać w tym temacie i w swoich pasjach. Im więcej wiesz i praktykujesz, tym łatwiej jest Ci poznać klienta i jego potrzeby! Zastanów się, co jest dla Ciebie ważne w marketingu i jakiej promocji potrzebujesz i zacznij to robić. Nie czekaj!
Jak pokażesz swoją markę? Pokaż się z dobrej strony.
Jak będziesz budować świadomość marki? Jak ludzie poznają Twoją markę? W czym możesz być dobry i jak w tym pomagać innym ludziom? Jak możesz dotrzeć do klienta? Co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów? Zastanów się nad tym dobrze i zacznij rozwijać siebie i swoją ofertę. Jak Ty możesz rozwinąć swoją markę? Czym możesz się wykazać? Co zrobisz lepiej od konkurencji? Na pewno nie będzie Ci lekko, ale dasz sobie radę! Chociaż nie będzie to łatwa walka. Musisz się naprawdę zastanowić nad swoim działaniem i nad tym, jaką markę chcesz stworzyć!
Dziel się wiedzą.
Warto dawać ludziom wartość. Jaką Ty dasz? Czym będziesz się dzielić w sieci? Może blog na początek? Może to będzie dobrym pomysłem? Warto dzielić się swoim doświadczeniem, ale najlepsze zostaw dla swoich klientów! Dla nich jest prawdziwe mięcho, ale to nie znaczy, że masz się za darmo dzielić byle czym! To też musi być wartościowe i pomocne! Pamiętaj o tym… jak Ty rozwiniesz siebie? Co zrobisz lepiej od innych z branży? Skup się na działaniu i na tym, aby pokazać swoją wiedzę i doświadczenie!
Zrozum niszę… Miej różnorodną ofertę.
Bez tego nie ma dobrego działania. Wszystko wymaga pracy nad swoją ofertą i nad tym, aby zrozumieć wyzwania swoich klientów. A to już jest sztuka i trzeba poznać dobrze niszę, aby mieć efekty swojej sprzedaży. Zastanów się nad tym dobrze, kim chcesz zostać w niszy? Jak chcesz ją zrozumieć? Co chcesz zrobić, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe? Jak zrozumiesz niszę i jej problemy? Nie przestawaj badać swojej niszy i jej potrzeb! Musisz mieć dobrą ofertę, aby mieć wyniki marketingowe! Ile masz produktów i usług? Jak je możesz łączyć i czym się dzielić? Nie będzie to jasne od początku, ale w końcu stworzysz dobrą strategię marketingową! Jaką Ty ofertę stworzysz i jak pomożesz swoim klientom?
Skup się na działaniu i na tym, co jest ważne dla Twoich klientów!
Ty nad czym się skupiasz?