Jak budujesz kontakt czy więź ze swoimi klientami?

Jak budujesz kontakt z potencjalnymi klientami? Co robisz, aby osiągnąć cele?

Na pewno trzeba budować dobrą relację z ludźmi. To ważne w każdym aspekcie czy to biznesowym czy prywatnym. Nie jest to łatwe, aby osiągnąć odpowiedni kontakt z innymi w niszy i tak dalej. Bo to jak budujesz kontakt jest ważne w blogowaniu czy w mediach społecznościowych. I trzeba to robić odpowiednio dobrze, czyli nie spamować, ale dawać realną wartość. Nie ma co się poddawać, tylko trzeba działać! A to bardzo trudne, wiem… Dlatego trzeba się tego nauczyć. Pokazać poprzez swoją markę, że znasz się na rzeczy i że masz wiele do przekazania.

I nie poddawaj się w budowaniu dobrej relacji z klientami. Dawaj im jak najlepsze produkty! Nie poddawaj się w swoim działaniu i pokaż, że masz ciekawe rozwiązania. Dlatego ważne jest to, aby promować dobre produkty. Nie muszą być to Twoje, mogą być afiliacyjne na początku. Kluczem jest to, aby nauczyć się dobrze sprzedaży! Aby pokazać, że pokonasz wyzwania swoich klientów. Jak to zrobisz, to już zależy od Twojej niszy i od Twojej wiedzy i doświadczenia na dany temat. Im lepsze rozwiązania, tym lepiej dla Twojej relacji! 

Pomyśl teraz, co przekażesz swoim klientom, aby osiągnąć cel? Jak zbudujesz kontakt? Ludzie muszą Ci zaufać, zanim coś od Ciebie kupią! Więc nie ma tak, że promujesz produkt i każdy go będzie kupował… Nie ma tak super. Jakoś musisz wzbudzić zaufanie u swoich klientów? Co możesz im przekazać, aby polecali Twoje produkty? Wtedy produkt musi być naprawdę wyjątkowy! 

Więc, jak widzisz. Twoje produkty muszą być wyjątkowe, abyś osiągnął sukcesy w danym temacie. Nie możesz dawać byle czego i byle komu, więc dawaj z siebie wszystko ,aby Twoje oferta była unikalna. Musisz się czymś wyróżnić i pokazać swoją wartość. 

Nie ma co się poddawać, gdy przyjdą gorsze dni. Gdy nie będzie łatwo. Gdy przyjdzie kryzys…Wszystko jak widzisz zależy od Ciebie na początku. Potem masz od tego ludzi i musisz im tylko pokazać proces, który mają zrozumieć, aby zrobić coś jak Ty. Tyle. Więc jak widzisz, nie ma tak łatwo, jak wiele mówi. Musisz się dostosować do tego, jak działa dana nisza i co ona potrzebuje. W jednej ludzie chcą usług, a w drugiej szkoleń, a w jeszcze innej kursów i produktów informacyjnych. A jeszcze inni wszystkiego po trochu. Zastanów się więc, co możesz zrobić, aby ludzie z niszy byli zadowoleni i żebyś z nimi miał dobry kontakt.

Więc zastanów się… Co jest ważne dla ludzi w niszy? Jakiego kontaktu potrzebują? Czy takiego jeden na jeden? Czy mailowy? Czy telefoniczny? Czy komunikatory? To jak budujesz kontakt z ludźmi jest ważne dla Twoich sukcesów. Więc zacznij naprawdę budować relację ze swoimi klientami. Zacznij od budowy prostego bloga i budowania społeczności. Potem zacznij rozwijać siebie i oferować dobre produkty. I tyle na początek. Potem rozwijaj się jeszcze szybciej i zacznij oferować ciekawe usługi.

Jak Ty zaczniesz? Co jest dla Ciebie ważne w budowaniu marki i zaufania klientów? Na czym skupiasz uwagę? Co chcesz zrobić, aby osiągnąć cele?

Posted in Sprzedaż.