Jak budujesz relację? Co według mnie jest ważne tworząc markę?

Jak budujesz relację w swojej niszy? Dlaczego budowa relacji jest taka ważna? 

Jak widzisz, często pisze o budowaniu relacji, ale dlaczego jest to takie ważne? Bo nikt od Ciebie nic nie kupi czy Ci nie zaufa, gdy nie masz strategii na budowę relacji z ludźmi z Twojej niszy. Im więcej pomagasz i im więcej masz pomysłów na pomoc tym lepiej dla Twojej marki i dla Twojej budowy relacji. Nie będzie Ci z tym lekko, ale musisz to dobrze przemyśleć. Sprawdzić, jak Ty możesz budować relację. Jak Ty możesz się rozwijać przy budowie relacji z ludźmi? Jak możesz zbudować społeczność i zaufanie? Masz wiele możliwości i wybierz coś dla siebie. Możesz mieć bloga. Możesz mieć profile na portalach społecznościowych. Możesz mieć ciekawy email marketing i tak dalej… 

Jak budujesz relacje w Twoim przypadku? Co u Ciebie działa? Co testowałeś i sprawdzałeś? Budowa relacji nie jest prosta, bo wymaga dużo czasu, aby ludzie Ci zaufali. Wymaga czasu na wdrożenie strategii. Nie ma tak, że założysz bloga. Stworzysz kilkanaście wpisów i będziesz super budował na tym relację. To ma być coś większego! Coś bardziej wyrafinowanego. To ma być sztuka. Masz dzielić się wiedzą, dawać ją innym. Masz wiele rzeczy do wyboru ,ale testuj po kolei. Wybierz bloga, załóż profile, używaj for czy grup internetowych. 

Poświęć czas na budowę relacji. Dawaj z siebie wszystko i nie poddawaj się. Bo każdy ma inny styl prowadzenia komunikacji z klientami i Ty sobie wyrób taki sposób. Bądź po prostu tam, gdzie Twoi potencjalni klienci i tam buduj relację. Gdzie możesz ich znaleźć? Zastanawiałeś się? Czy na razie testujesz różne opcje? Testy są zawsze dobre. Nigdy ich za mało! A jak Ty rozwijasz swoją relację? Co robisz dla swoich potencjalnych klientów? 

Poza tym musisz się dużo kształcić, aby budować relację, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem! To dzięki wiedzy budujesz relację z innymi. Bo ludzie chętnie czytają ciekawe teksty czy oglądają ciekawe wideo. Im więcej tworzysz, tym lepiej dla Twojej relacji. To jest ważne, bo dzięki temu też budujesz markę i jej świadomość w Internecie. 

Budowa relacji nie jest trudna, jeśli wiesz co robisz i jakie masz cele marki. Bo to nie tylko tworzenie czy dawanie wartości, ale i wzajemne rozmawianie i dzielenie się z innymi swoimi spostrzeżeniami. To zwykłą rozmowa na dany temat. To też pokazanie ludzkiej twarzy swojej marki. Pokazanie osobowości marki, czyli najczęściej Ciebie, jak głównego kierownika! 🙂 

Zastanów się, jak Ty możesz pokierować swoją relacją? Jaką markę utworzyć, aby ludzie ją kochali i jej wierzyli i ufali, kupując od Ciebie produkt. Już samo zainteresowanie Twoją ofertą to już sukces dla Ciebie. Bo ciężko jest dziś budować dobrą relację. Nie ma tego kontaktu z człowiekiem. A to jest według mnie kluczem, żeby była jakaś osoba, która zachęci do marki. Pokaże jej ludzką, normalną stronę.

Zastanów się, jaką Ty chcesz tworzyć relację? Jaką markę chcesz stworzyć poprzez odpowiednią budowę relacji? Masz wiele możliwości, więc je wykorzystaj! Masz Internet i tradycyjne formy budowania relacji. Możesz się wykazać swoją kreatywnością i tyle. Im więcej wiesz o swoich klientach, tym łatwiej jest Ci dopasować ofertę. A to jest klucz! Zastanów się nad swoją strategią na budowę relacji… Napisz ją w komentarzu! 

Posted in eBiznes.