Elementy oferty, czyli nad czym skupić uwagę tworząc ofertę?

Jakie są elementy oferty? Co warto wiedzieć, gdy tworzy się pierwszą ofertę?

Pokaż korzyści.

To podstawa, aby Twój produkt lub usługa dawała korzyści. Nie będzie to łatwe, bo musisz to pokazać lub napisać w ofercie. Dlatego dobre poznanie produktu jest takie ważne. Nie możesz zapomnieć o tym, aby znać czy to swój czy cudzy produkt. Wszystko zależy od tego, co promujesz. Nie będzie to łatwe, więc trzeba zrobić wiele, aby osiągnąć swoje cele. Naprawdę dobrze poznaj produkt i zacznij od tego, bo to najważniejsze elementy oferty. Warto dobrze przedstawiać produkt i pokazać jego korzyści. Może to nie będzie zawsze przyjemne, ale jakoś trzeba sobie poradzić. Im więcej wiesz o produkcie, tym łatwiej jest Ci napisać skuteczną ofertę. Zastanów się nad swoim produktem i zacznij dobrze go promować! Nie przejmuj się porażkami, bo one będą, ale z czasem ogarniesz dany temat i wszystko będzie łatwiejsze. 

Buduj zaufanie.

To ważne w ofercie i nie można o tym zapominać! Budowa zaufania jest konieczna i trzeba to robić od samego początku! Chociaż to ciężkie w tych czasach, bo ludzie są coraz bardziej nieufni i nie chcą kupować od byle kogo. Ty musisz się w tym wyróżnić i pokazać swój produkt z dobrej strony! Może to ciężkie, ale musisz jakoś budować zaufanie! I nie zrażaj się początkami! Wiem, wiem, łatwo powiedzieć, ale nie ma się co przejmować trudnościami, bo one będą. Ty musisz się starać robić swoje i poszerzać swoje doświadczenie. Buduj markę i wtedy będzie Ci łatwiej dotrzeć z ofertą od innych. Ale pamiętaj! Buduj markę dobrze! Nie licz na farta! 

Twórz ruch na stronę. 

Trzeba budować ruch do oferty. W końcu jakoś klient musi do niej dotrzeć. I nie ma też tym łatwo, bo albo robisz to za darmo, albo za pieniądze. I oba sposoby są dobre! Zacznij od bloga i linkiem do oferty. Zacznij z SEO, aby optymalizować swoją ofertę i żeby pokazywała się też w wyszukiwarce. Wszystko jest do zrobienia! Jednak Ty musisz pracować nad tym, aby zdobyć jak największą konwersję zakupu czy zapisania na listę. Bo możesz mieć mały ruch i dobry współczynnik zakupu, a inny mieć duży ruch i nie mieć z tego dużo. Wszystko zależy od tego jaką masz ofertę i jak bardzo ona wzbudza zaufanie i tak dalej. Jak widzisz, nie ma lekko w budowie dobre oferty, więc Ty musisz się postarać, aby osiągnąć swój cel! Czyli jak najlepszy ruch i konwersja zakupu czy zapisu na listę. Zastanów się, jak to zrobić dobrze 

Wzbudź uwagę! 

Tylko jak? Musisz pisać naprawdę ciekawą ofertę, aby klient przeczytał ją całą! I to już jest sztuka! Naprawdę trzeba się postarać, aby osiągnąć swoje cele! Musisz budować super ofertę i ciągle ją testować, aby osiągnąć to, co ważne. Nie będzie lekko – to już Ci mówię, ale postaraj się być coraz lepszy w budowaniu ciekawych ofert. Jak masz dobre produkty o ofertę, to ludzie będą powracali więc nie ma się co tym przejmować. Jednak samo się nie zrobi i nie nauczy! Wszystko przyjdzie z czasem! Ogarniesz to, że te elementy oferty, które Ci przedstawiłem są bardzo ważne i nie można zapominać o budowie zaufania i dawania korzyści. 

Wezwanie do akcji. Promuj. Bądź obecny! 

Osoba czytająca ofertę ma wiedzieć, co ma zrobić po przeczytaniu oferty. Ma wiedzieć, że ma kupić czy zapisać się na listę oczekującą na produkt. I tyle! Nie ma co się rozpisywać! Musisz mieć cele oferty i Ty też powinieneś szukać jak najlepszych rozwiązań…Promuj swoją ofertę i pokaż, że masz coś do przekazania! Że masz ciekawe rozwiązania i możesz pomóc ludziom w niszy. Nie będzie łatwo, ale dasz sobie radę! Bądź tam, gdzie potencjalni klienci i pokaż, że masz najlepszą ofertę na rynku! 

Jakie Ty widzisz elementy oferty, które są ważne? 

Posted in Copywriting.