Jak dopasujesz ofertę do klienta?

Jak dopasujesz ofertę do klienta? Co dla niego masz? 

Nieraz jest ciężko napisać skuteczna ofertę. Co zrobisz, aby dobrze poznać klienta? Co dla niego masz? Co unikalnego i wyjątkowego? Zastanów się, co możesz zrobić, aby oferta była naprawdę dobra? 

Jak dopasujesz ofertę do klienta? 

Zastanów się najpierw, co chcesz oferować swoim klientom? Co wyjątkowego dla nich masz? Nie ma tak, że wypiszesz same cechy produktu i on się sprzeda. Ludzie mają gdzieś cechy! Każdy chce korzyści i rozwiązanie problemu. Zastanów się nad tym, jak to możesz zrobić dobrze? Dlaczego mają wybrać Ciebie, a nie konkurencję? 

Na pewno musisz znać swoich odbiorców. Najpierw musisz poznać klienta. Masz na pewno grupę osób, do której kieruje ofertę. Zastanów się nad tym, komu chcesz sprzedawać? Kto potrzebuje Twoich rozwiązań? Zobacz, czego oczekuje Twoja grupa docelowa? Stwórz personę, czyli idealny profil klienta i do niego na starcie kieruj ofertę. Co motywuje klienta do działania? Jakie ma potrzeby, które możesz wypełnić? Jakie ma klient cele do zdobycia i jak Twój produkt mu w tym pomoże? 

No właśnie! Ty też musisz mieć cel, do którego dążysz! Nie zapominaj o tym, co zrobić, aby osiągnąć sukces online! Jaką markę chcesz zbudować? Co chcesz sprzedawać? Jaką ofertę chcesz mieć i jakie korzyści dostarczać? Zastanów się, jak możesz się komunikować z klientami, aby osiągnąć te cele? Analizuj zachowanie klienta i zobacz, jak reaguje na ofertę. Dlaczego kupują od Ciebie? Co zrobisz, aby wiedzieć więcej o klientach? 

Korzystaj z różnych zasad copywritingu, jak pokazanie korzyści, model AIDA czy pokazywanie historii. Zachęć do czytania oferty poprzez genialny i przetestowany nagłówek. Pokaż problem, jaki rozwiązuje Twój produkt czy usługa. Zachęć do kupna poprzez zdobycie zainteresowania klienta i jego pragnienie do rozwiązania celu. Pokaż mu swoje wyniki i zdobądź zaufanie. Daj gwarancję i ogarnij na końcu wezwanie do akcji. Co zyska Twój klient, dzięki Twoim rozwiązaniom? Jak produkt mu pomoże i co zmieni w jego życiu? Jakie marzenia klient osiągnie i co zyska? Chwyć za emocje klienta i zachęć go do zakupu! Pokaż klientowi, jakie wyniki mu dostarczysz i zobacz, jak możesz zyskać więcej zaufania? 

Warto wiedzieć, do jakiej grupy swoich klientów dostarczać ofertę. Nie zdobędziesz produktu, który pomoże wszystkim. Dopasuj odpowiednią komunikację i spraw, aby klient czuł się dobrze czytając ofertę. Osoba czytająca ma mieć w głowie to, że produkt jest dla niego! Dodaj gwarancję i dodatkowe bonusy, aby klient poczuł, że masz dla niego kompleksowe rozwiązanie. Co możesz mu jeszcze dostarczyć? Może jakaś ciekawa usługa do produktu? Czy Twoja oferta jest droga czy tania? Jak dopasujesz cenę do swoich klientów? Komunikuj się z klientami, posiada bloga czy profile społecznościowe. Buduj ten ruch na swoją stronę i stwórz dopasowany produkt, który będzie konkurencyjny na tle innych produktów. Wykorzystaj Internet, aby lepiej poznać preferencje swoich odbiorców! 

Pokaż swoje doświadczenie i to, jak rozwiążesz problem. Jak dopasujesz ofertę do klienta?  Co zrobisz, aby była ona wartościowa dla Ciebie i dla Twoich klientów? Dopasuj taką ofertę, aby klient był zadowolony. Zobacz, ile możesz zyskać, dzięki kilku zasadom! Słuchaj klienta i bądź elastyczny! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top