Co możesz dostarczyć za darmo, aby mieć wyniki?
Jaką wiedzą i doświadczeniem możesz się wykazać? Co możesz zrobić dla swojej grupy odbiorców? Czy masz sposób na to, co zrobić, aby osiągnąć swoje cele poprzez dostarczanie czegoś za darmo?
Co możesz dostarczyć za darmo dla Twoich klientów?
Wiele osób pisze ebooka. To znowu jest oklepane. Audiobook wymaga sprzętu i ogarnięcia w danym temacie, aby mówić z sensem. Z wideo jest tak, że nie każdy chce się pokazać. Podcast wymaga większego researchu i może zaproszenia gościa. Więc co możesz dostarczyć za darmo? Zastanów się nad tym dobrze. Może jakiś mini kurs, ale z naprawdę dobrą i ciekawą wiedzą? Możliwości jest wiele i nie można poddawać się temu, że ebook, kurs czy audiobook musi być zły.
Ebook też jest OK jeśli jest naprawdę dobry, ale jak nie budujesz go byle jak. Audiobook jest super, bo możesz pokazać emocje i przekazać coś wartościowego. Kurs powoduje, że budujesz swoją markę. Ale to wszystko ma być wartościowe! A jak ja widzę, jaki szajs niektórzy tworzą i byle jak pokazują swoją wiedzę, to robi się słabo… Nie warto rozwijać byle produktu, bez dobrego zbadania potrzeb. A maile codzienne, z tym że masz pobrać super ebooka, bez jakiejś strategii do tego, to… No właśnie! Szkoda Twojego czasu! Szkoda czasu!
Blog jest super do dzielenia się wiedzą za darmo, ale mało ludzi docenia wiedzę, jaką się im dostarcza. Bo mówią, że to za darmo, to nie ma co doceniać. A nie widzisz, ile możesz dowiedzieć się za darmo w Internecie. Jest wiele języków i wiele stron i nie raz skarbnica wiedzy, ale ludzie wolą powiedzieć, że za darmo to nie ma co czytać. Zastanów się nad tym, czym Ty się możesz podzielić w sieci? Czym możesz pokazać prawdziwą wartość na swoim blogu? Tam możesz dodawać, co chcesz. Wideo, audio czy tekst. Możesz działać bez pokazywania twarzy! Możesz dzielić się wiedzą w mediach społecznościowych. Ale tam zaś są algorytmy i to różnie działa. Zastanów się, jak Ty możesz zachęcić do Twoich treści? Czy możesz się wyróżnić? Co możesz pokazać swojej niszy?
Zastanów się nad tym, co Ty możesz zrobić, aby wybić się w danym temacie? Co możesz zmienić w swoim życiu, dzięki pracy w danej niszy? Chcesz coś pokazać za darmo, to powtarzaj, że to dobra wiedza i warto Ci zaufać! Pokaż swoimi treściami, że można zaufać rozwiązaniom, jakie dostarczasz. A za pieniądze to już możesz dawać taki ogrom wiedzy, że ludzie zmienią zdanie na temat tego, co dostarczasz za darmo. Bo, gdy dodajesz coś mega do płatnych treści, to za darmo muszą być jeszcze lepsze, aby ludzi zachęcić do swoje oferty. To chodzi o to, aby pokazywać coś naprawdę dobrego! Aby pokazać, że masz dobre metody na problemy klientów. Czy to ciężko zachęcić ludzi do Twojej marki? Bardzo! Bo nie doceniamy darmowych rzeczy i tego, że ludzie naprawdę się starają! No, niektórzy… 😛
Bo są i tacy, co działają byle jak i nie mają odpowiednich wyników. Potem mówią, że Internet jest do niczego i tak dalej. Zastanów się nad tym, co Ty możesz zmienić, aby osiągnąć sukces w danym temacie. Czy dajesz dużo wartości? Pokazujesz dobrą wiedzę dla potencjalnych klientów?
Jak Ty rozwijasz swoją markę?
Ciężko, co nie? Też masz zdanie, że ludzie nie doceniają często Twojej pracy?