Zostań specjalistą! Czy tak łatwo jest budować markę?

Zostań specjalistą w swoim temacie? Łatwo napisać, co nie? 

Jak Ty chcesz się wybić w swojej branży? Z czego chcesz być kojarzony i co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele w Internecie? Masz pomysł na swoją markę ekspercką? Co możesz zrobić, aby mieć efekty w swojej niszy? 

Co oznacza: zostań specjalistą? 

Nie jest tak, że jest łatwo zostać specjalistą w swojej niszy. Nie ma tak, że sobie popracujesz tydzień i będą z tego efekty. Tu potrzeba trochę więcej działań! Nie tylko z Twojej dziedziny, ale często i z psychologii, sprzedaży czy promocji. Możesz być super ogrodnikiem lub mega Mamą, ale bez promocji swojej oferty nie osiągniesz sukcesu. Więc nie ma tak, że sama wiedza z Twojej dziedziny wystarczy. Musisz zrobić trochę więcej niż tylko praca nad swoją wiedzą. Jeżeli nie chcesz się tego uczyć i masz budżet, to możesz zlecić działania sprzedażowe, ale kogo na to stać na początku? No właśnie! Więc warto nad tym popracować nad początku i uczyć się marketingu i sprzedaży. Może nie będzie to łatwe na początku, ale nie ma co się poddawać! Taka wiedza Ci tylko pomoże!

Ale co oznacza: zostań specjalistą? Oznacza to, aby uczyć się na podstawie swoich pasji i zainteresowań moim zdaniem. Warto monetyzować swoją wiedzę na dany temat. Możesz zarobić wiele na swoim doświadczeniu, ale nie ma nic za darmo. Musisz też zbudować odpowiednią markę specjalisty, by ludzie zaczęli Ci ufać. Bez odpowiedniej marki nie będzie wyników moim zdaniem, jakie Ty masz zdanie? Co zrobisz, aby osiągnąć sukces w swojej dziedzinie? Czy nie musisz zbudować przy swojej wiedzy też marki osobistej? Moim zdaniem warto budować markę! Coś z czego będziesz znany i lubiany. Masz pomysł na siebie i swoją markę? Może jakiś blog? Media społecznościowe? Newsletter? Jest wiele możliwości na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem i przy tym budowę marki osobistej. Nie ma tak lekko, że sobie działasz i dzielisz się wiedzą i nagle staniesz się znany. Trochę trzeba budować pozycję specjalisty. Jak Ty sobie z tym poradzisz? Z czego chcesz być kojarzony? Z dobrych wyników? Z tego, że jesteś skuteczny? Że masz lepsze efekty od swoich konkurentów? Jest wiele rzeczy, w tym, w czym możesz się wyróżnić. Ale czy zawsze ceną? Jakie Ty masz zdanie na ten temat? 

W czym chcesz zmienić życie Twoich potencjalnych klientów? Jaką wiedzę możesz przekazać i pomóc przy tym ludziom? Czy będzie ciężko zbudować markę? Na pewno, ale nie ma co się poddawać, tylko robić jak najwięcej, aby zbudować markę. Czy to będzie skuteczna marka, to już zależy od Ciebie! I od tego, jak bardzo jesteś skuteczny w przekazaniu wiedzy czy praktyki. Nie ma nic gorszego niż zbyt szybkie poddawanie się. Wiele z nas poddaje się za szybko… a jak z tym u Ciebie? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele bycia ekspertem w danej dziedzinie? Czy będzie Ci ciężko działać na początku? Może… Czy będzie dużo pracy nad sobą? Może… Ale czy Ty się poddasz? Oby nie! Więc zabierz się do działania i zrób wszystko, by zbudować rozpoznawalność w niszy. Masz na to pomysł? Zrób wszystko, aby zbudować naprawdę wielką markę, za którą będą podążać innym! Będzie ciężko, ale dasz radę! Uwierz tylko w siebie i działaj do osiągnięcia celu! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co Ty chcesz osiągnąć, dzięki budowie marki specjalisty?

Scroll to top