Wezwanie do akcji, czyli coś ważnego w Twojej działalności

Jakie powinno być wezwanie do akcji? Co warto wiedzieć na temat wezwania do akcji?

To nie zawsze jest oczywiste, jak przywołać klienta, aby coś zrobił na Twojej ofercie. Masz wiele możliwości, które Ci właśnie przedstawię! Jakie Ty masz pomysły na wezwanie do akcji?

Czym jest dobre wezwanie do akcji?

Zastanawiałeś się nad tym, jak dobrze przywołać klienta do akcji?

  • Ma być proste. Bez udziwnień i innych rzeczy. Ma być napisane tak, aby każdy go zrozumiał i wiedział co ma potem robić (czy to po przeczytaniu oferty czy przeglądnięcie filmu). Powiedz, napisz i zasugeruje, co osoba ma zrobić! To nie zawsze dla każdego jest oczywiste! Zastanów się, jak wezwanie do akcji może Ci pomóc!
  • Ma być oczywiste. Nie może pomyśleć klient, że nie wie co ma robić. Ma być oczywiste, że ma kupić czy podać maila. Nie może pomyśleć o niczym innym. Masz tak stworzyć wezwanie do działania, żeby nikt nie miał wątpliwości. Chyba więcej nie trzeba o tym pisać. Powiedz:”Kliknij”, napisz:”KUP!” i tak dalej. To nie ma być wątpliwości!
  • Ma być wartościowe. Za byle gówno nikt Ci nie zapłaci ani nie poda maila. Masz wiedzieć co masz robić, żeby napisać wartościowe wezwanie. Nie może być to byle co, miej to na uwadze. To co dajesz za podanie maila czy zakupie ma być najlepsze w niszy! Musisz się postarać, aby ten lead magnet (jak to przetłumaczyć na polski?) był jak najbardziej wartościowy.
  • Ma być przetestowane. Jak coś nie działa to, to po prostu zmień. Nie dodawaj niczego, czego nie przetestujesz. Warto to robić, aby wszystko działało jak należy i spełniało swoją funkcję. Gdy dajesz jakąś technikę do sprawdzenia, to najpierw pokaż, jak to działa u Ciebie! Zastanów się, co może pomóc ludziom? Jak to rozwiąże ich wyzwania i przeszkody?
  • Odpowiednie umiejscowienie. Wiesz gdzie chcesz umiejscowić to wezwanie? W jakim miejscu będzie to najlepsze? Pomyśl nad tym i się zastanów co zrobić, aby konwertowało jak najlepiej. To wymaga testów i zależy od Twojej oferty czy strony sprzedażowej. Osoba to czytająca ma wiedzieć, co ma zrobić przed wyjściem ze strony!
  • Odpowiedni wygląd. Nie może być brzydkie, ani nieprzesadzone z wyglądem. Ma być ładne i przyciągać uwagę. Aby zachęcić do zakupu musisz czymś przyciągnąć wzrok na przykład tekstu:”KUP TERAZ!”. Musi się czymś wyróżniać ten przycisk na przykład kolorem czy innym tekstem. Warto to przetestować!
  • Ma być nie do odrzucenia. Jeżeli dasz to wezwanie do akcji masz robić, tak aby było one jak najbardziej wartościowe i pomocne i było nie do odrzucenia. Ma spowodować u klienta pilną potrzebę. Ma mieć chęć do akcji! Do działania! Ma zrobić, to co Ty chcesz! Ale jak to osiągniesz?
  • Ma mieć cel. Nie może być tylko dlatego, że tak powiedział. Posiadaj cel swojego wezwania do akcji. To bardzo ważne, aby mieć cel, który sprawi, że osiągniesz to, co chcesz. Musisz wiedzieć, po co masz to wezwanie do akcji!

Jak widzisz, wezwanie do akcji nie ma tylko jednego celu i warto nad nim pracować i ciągle  go szlifować. Jak Ty budujesz swoje wezwanie do akcji przy pisaniu oferty itp.? Masz jakieś sprawdzone sposoby na budowę dobrego wezwania? Jakimi zasadami się kierujesz przy jego tworzeniu?

Podziel się w komentarzu!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co warto jeszcze o tym wiedzieć?
Napisz!

Scroll to top