Ile dajesz? Nie poddawaj się! Twórz coś wartościowego!

Ile dajesz od siebie? Co robisz, aby mieć efekty w życiu? Dlaczego dawanie jest takie ważne?

Wiesz ile dajesz od siebie, ale czy masz efekty? Czy dawanie dużo to zawsze jest najlepsza opcja? Bo można dawać wiele i nie mieć efektów. Dlatego trzeba przemyśleć swoje działanie i zobaczyć na co ludzie najbardziej reagują… Bo nie każdy potrzebuje zaawansowanej wiedzy i gdy będziesz przekazywał tylko trudne treści, to nie każdy będzie zainteresowany. Więc lepiej dawać coś dla początkujących. Mówię tu w kontekście blogowania. Jak to można przełożyć na ebiznes?

Może twórz produkty i dawaj wartość, ale zachowaj coś dla swoich przyszłych klientów. Pokaż lepszą wiedzę i lepsze efekty za pieniądze. Nie dawaj wszystkiego za darmo. Bo w Internecie wszyscy chcą wszystko za darmo. Poza tym ludzie nie szanują darmowych rzeczy tak, jak te które kupili. Nie wiem czemu tak jest. Ale to wina tego, że chcemy mieć wszystko szybko i na teraz… A potem nie szanujemy tego, że ktoś się stara i pisze na przykład na blogu i nikt tego nie szanuje. Potem mówisz to w kursie i mówią, „ale super wiedza”. A to jest to samo co się pisze na blogu tylko dodaje dodatkową wartość. Ludzie są leniwi i nie chce się im działać. Chcą mieć efekty bez działania. Z takim podejściem to za daleko nie zajdziesz…

Szkoda, że wiesz ile dajesz, a tego nikt nie szanuje. Nie docenia. Nie zastosuje tego. Ale tak to jest. Trzeba działać mimo tego. Choć działanie w Internecie nie jest łatwe. Trzeba się starać, aby znaleźć swoich zwolenników i klientów. Ale to samo jest poza Internetem. Należy się starać równie dużo, aby znaleźć osoby, które docenią to, co przekazujesz.

Ile dajesz? Ile odbierasz? Może warto pomyśleć nad kursem, który by przekazał Twoją wiedzę? To może być coś dużego lub małego, ale ważne, aby nie dawać wszystkiego za darmo, bo ludzie tego nie szanują. A Ty szanujesz innych twórców internetowych?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy13 lutego 2019

    Jaką Ty masz strategię na dawanie wiedzy?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top