To bardzo ważne w copywritingu! Musisz na to zwracać uwagę!
Uczysz się pisania i tworzenia wartościowych i perswazyjnych treści? Co robisz, aby osiągnąć swoje cele copywritingowe? Czy łatwo jest na początku pisać dobrze? Nie, ale dasz radę! Tego można się nauczyć!
To jest ważne w copywritingu!
Co wiedzieć na początku przygody z tworzeniem?
Jak zbudujesz dobry nagłówek?
To jest bardzo ważne i trzeba się nad tym zastanowić. Trzeba pomyśleć, jak przyciągniesz do swojej oferty? To najpierw jest NAGŁÓWEK! To ona przyciąga, jako pierwszy, więc musi on być naprawdę dobry. Nie ma co się poddawać w działaniu, więc możesz go testować i sprawdzać, co u Ciebie działa. Jest wiele gotowych nagłówków, które działają od lat. Zobacz na gazety. Tam tego jest mnóstwo. Zobacz na reklamy innych osób. To ogromna baza wiedzy. Wykorzystaj coś u siebie i sprawdź, jak ludzie na to konwertują! To ważne w copywritingu, aby wiele rzeczy sprawdzić u siebie i kombinować ciągle, aby ta konwersja była jak największa! Życzę Ci wielu sukcesów!
Jakie dostarczysz korzyści?
Masz korzyści na pewno, więc ich używaj w swojej ofercie. To nie jest łatwe, bo często nie wyłapujemy tych korzyści i chcemy pisać tylko o cechach. Zastanów się, jakie cele osiągnie Twój klient, kupując Twój produkt? Zastanów się, co zyska i jakie będzie mieć dzięki temu sukcesy! To bardzo ważne, aby pokazać swój produkt z jak najlepszej strony. Nie jest to zawsze oczywiste, ale Ty musisz znać swój produkt najlepiej. Skoro to Twój produkt to na pewno go znasz. Jeśli to produkt na przykład afiliacyjny, to musisz go poznać i tyle! Nie mów, że się nie da, bo się da! Ale trzeba chcieć! Trzeba się postarać, robić wszystko, aby osiągnąć swoje cele produktowe. Wszystko przyjdzie z czasem, więc musisz się postarać! Zastanów się, jak Ty możesz dostarczyć korzyści swoim klientom i jak to im pomoże w ich problemach!
Ważni są Twoi czytelnicy!
To oni kupują i chcą dać Ci za to pieniądze! Więc trzeba przekonać ludzi do siebie poprzez swoją ofertę. Ale jak to zrobisz? Zacznij od budowy zaufania na przykład na blogu. Zacznij od działania w swojej niszy. Wykazania się w danym temacie. Pokaż, że znasz się na rzeczy! Nie poddawaj się w działaniu, bo to ciężka droga, aby ludzie Ci powierzyli swoje pieniądze. Muszą Ci zaufać. A Ty musisz się o nich troszczyć i dostarczać im najlepsze oferty na rynku! Więc zabierz się do działania! Zacznij od prostej oferty i ulepszaj ją! Każdy dzień jest dobry do działania! Rozwijaj siebie i swoją ofertę, a będziesz zadowolony ze swojej pracy!
Wezwanie od akcji jest ważne!
Pisząc coś do ludzi, musisz im dać jakieś wezwanie do akcji. Mają coś kupić, skomentować czy kliknąć coś… i tak dalej! Nie możesz pozostawić ich bez niczego, bo inaczej ludzie po prostu wyjdą z oferty i wejdą na inną stronę. Musisz ich przekonać do siebie. Pokazać, że masz im coś ważnego do przekazania. Jak to zrobisz? Jak przekonasz ludzi? Jakie CTA (call to action) stworzysz w swojej ofercie? Mają się gdzieś zapisać? Kupić? Więc napiszę wielkimi literami: KUP TERAZ! Stwórz wyróżniające się wezwanie do akcji (CTA)! Bez tego czytelnik Twojej oferty nie ogarnie, co Ty od niego chcesz! To bardzo ważne w pisaniu tekstów na bloga, aby zadać jakieś pytanie i zwiększać relację z czytelnikami.
Pisz prostym językiem.
To chyba oczywiste, aby pisać prosto i tak, aby każdy to zrozumiał, co masz do przekazania. Zastanów się, jakich słów chcesz używać. Zastanów się, jak prosto zachęcić do czytania kolejnych partii tekstu. Nie będzie to łatwe, więc początki będą różne. Ale warto się inspirować innymi ofertami i zobaczyć, co piszą tam ludzie i jakie chcą mieć przez to efekty. Nie będzie tak, że od razu napiszesz super tekst. Trzeba będzie go sprawdzać i myśleć nad swoją ofertą każdego dnia. Nie jest to łatwy proces i wymaga działania. Wszystko w swoim czasie ogarniesz i będziesz mieć wyniki! Zobaczysz!
Co dla Ciebie jest ważne w copywritingu? Napisz!
Co dla Ciebie jest ważne?