Jaki jest Twój emarketing? Czemu warto w to inwestować czas?

Jaki jest Twój emarketing? Musisz wiedzieć o tych sprawach! 

Kim się inspirujesz?

Kto jest dla Ciebie przykładem? Masz jakąś osobę, która napędza Cię do działania? Co dana osoba robi, że Ci się podoba? Jeżeli masz kogoś do inspiracji, to super! Warto podążać za osobami, które są lepsze od Ciebie. Warto sprawdzać co mówią i robią. Na pewno nie będzie Ci z tym lekko, że dana osoba ma większe od Ciebie wyniki, ale nie ma co się poddawać. Trzeba się starać dążyć do podobnych efektów. To kim się inspirujesz jest ważne, ale nie można się porównywać. Każdy jest na innym etapie, więc nie ma sensu tego robić. Wiele osób się porównuję. Ja sam się na tym łapię. Ale potem uświadamiam sobie, że ja jestem na innym miejscu i mam inne zasoby i możliwości. Więc nie ma sensu się porównywać! Porównywać? TAK!

Jak zwiększysz znajomość Twojego bloga/strony? Jak wzbudzisz uwagę na swoją markę?

Masz na to pomysł, jak wypromować swojego bloga lub swój sklep internetowy? Jak wypromować swoją markę? Na pewno nie będzie to łatwa sprawa. Zwłaszcza na początku, gdy nie masz dużo doświadczenia. Ale z czasem ogarniesz swoją niszę i grupę docelową, więc nie będzie tak ciężko promować swoje strony. Wszystko z czasem, więc nie poddawaj się! Zastanów się nad marketingiem Twoich stron. Namyśl się, co możesz zrobić, aby osiągnąć swoje cele poprzez budowę strony internetowej? Co może być dla Ciebie skuteczną metodą promocji? Co możesz zrobić, aby mieć wyniki w niszy? Jaką markę zbudujesz i jak zainteresujesz nią innych ludzi? Budowa marki jest bardzo ważna i trzeba się w tym rozwijać! Chociaż będzie Cię to kosztowało dużo pracy. Sama marka się nie stworzy i nie będzie działała, bez Twoich poczynań! 

Czego oczekują klienci?

Masz to w głowie? Wiesz dużo o potrzebach swoich klientów? Jaki mają głód? Jakie mają dylematy? W czym Ty możesz im pomóc? Jakie Ty masz możliwości, aby pomagać? Ile masz w sobie sił, aby zbudować dobrą markę? Markę, która będzie się rozwijać każdego dnia i pomagać ludziom w danym interesie. To nie jest łatwa droga! Nigdy nie była i nie będzie! Wszystko z czasem ogarniesz, ale trzeba działać! Trzeba się naprawdę rozwijać i pokazać ludziom, że masz najlepsze rozwiązania! Twój emarketing jest ważny, aby rozwijać swoją działalność internetową!

Jaki lejek stworzysz?

Lejek sprzedażowy, czyli jak docierasz do swoich klientów? Jak możesz zdobyć pierwszych zainteresowanych? Potem weryfikować kto jest bardziej zainteresowany i chce więcej rozwiązań? Potem ludzi, którzy z tej grupy coś kupili? Potem tych, którzy kupują więcej… Ten lejek będzie coraz bardziej delikatny i będą w nich najbardziej zainteresowani Twoim tematem ludzi. Więc najpierw zdobywasz szerokie grono zainteresowanych i po każdej wiadomości, na przykład email, sprawdzasz kto chce lepszych rozwiązań. I lejek jest coraz mniej szeroki, ale dążenie do rozwiązania problemu jest coraz większe! I tak tworzy się lejek. 

Jak dobry masz marketing?

Pracujesz nad swoim marketingiem? Wiesz po co wdrażasz daną metodę działania? Wiesz, po co działasz? Wiesz, po co Ci marketing? Co jest dla Ciebie ważne? Wiesz, co chcesz osiągnąć? Wiesz, jak pomoże Ci to w sprzedaży swoich produktów? Na pewno nie wszystko będzie jasne na początku. Trzeba będzie ogarnąć powoli swój marketing i swoje metody promocji. Zastanów się, co możesz osiągnąć dzięki dobremu marketingowi? Masz wiele możliwości na rozwój! Więc wykorzystaj je! Jaki jest Twój emarketing? 

Scroll to top