Skup się na nich! Co wiedzieć przy tworzeniu reklamy?

Skup się na nich, czyli na swoich klientach podczas tworzenie reklamy!

Zastanów się, czy reklama jest dla Ciebie? Co chcesz osiągnąć, dzięki tworzeniu reklamy? Zastanów się nad tym dobrze, co możesz zmienić w swojej sprzedaży, dzięki działaniom reklamowym?

Skup się na nich w końcu! Czyli na kim?

Każda osoba, która czyta czy ogląda jakąś reklamę zawsze ma w myślach takie oto pytanie:

„Co w tym jest dla mnie?”.

Gdy tego nie zrobisz to nie uzyskasz odpowiednich efektów swojej reklamy. Gdy nie powiesz czy napiszesz klientowi co w tym jest dla nich to Twoja reklama wyląduje zaraz w koszu. Tak nie może być. Już sam nagłówek ma przyciągnąć uwagę klienta i zachęcić do przeczytania czy oglądnięcia reszty.

Wiele reklam skupia się na sobie(czyli na produkcie czy marce) zamiast na klientach. To poważny błąd. Mówią jaki to ich produkt nie jest najlepszy. Ile to lat nie spędzili na polepszaniu produktów. To nikogo nie interesuje! Rozumiesz!?

Tak, oczywiście! Produkt czy usługa są ważne każdym przedsiębiorstwie, ale tylko trochę, bo dla klienta ważne co ten produkt mu da. Jakie korzyści otrzyma. Gdy reklama nie spełnia tego wymogu to jest automatycznie wyrzucana w umyśle do kosza.

Gdy piszesz reklamę czy ofertę pisz jak do przyjaciela. Do osoby, którą znasz. Będzie łatwiej Ci to napisać a klientowi łatwiej przeczytać i zrozumieć. Co powiedziałbyś przyjacielowi na temat Twojego produktu? Co go przekona do zakupu lub działania? Używaj też słów, które kierowałbyś do Niego, typu: ”Tobie”, „Ci”, „Twoje” itp.

Wejdź w skórę osoby, która może czytać ofertę. Co pomyśli czytając ofertę? Co przyciągnie ją do przeczytania całości? Co możesz jej zaoferować w ofercie? Na co będzie się skupiała?

Zadawaj sobie różne pytania pisząc ofertę. To na pewno pomoże Ci ją dopasować do klienta i jego potrzeb.

Skup się na nich, na ludziach. Na dawaniu wartości innym i pokazywaniu swojej wiedzy i doświadczenia. Budowanie dobrej reklamy nie jest łatwe, wymaga to pracy nad ofertą i nad swoją sprzedażą, aby klient osiągnął cel po zakupie produktu lub usługi. Dużo pracy wymaga reklama i trzeba się skupić na jej testowaniu. Skup się na nich! Na ludziach z Twojej niszy. Skup się na nich, na ludziach w potrzebie i na tych co potrzebują pomocy! Dawaj dobre rozwiązania i pokaż, że warto jest Ci zaufać. Pokaż dobrą reklamą, że wiesz, jak pomóc innym.

1 Comment

  1. Tomasz Chrobak21 października 2015

    Jak Ty skupiasz się na klientach?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top