Jak wygląda dobra reklama? Co zrobić, aby lepsza reklama dawała Ci wartość w postaci sprzedaży czy budowy marki.
Nie łatwo jest dzisiaj ogarnąć dobrą reklamę. Trzeba mieć też na to budżet, ale nie każdy go ma na początku. Może w dalszych etapach będziesz mieć na to finanse? Zastanów się, czy warto mieć reklamę?
Czym jest lepsza reklama?
Nad czym warto się skupić, aby mieć skuteczne reklamy i mieć z tego zysk?
Użyj dobrego nagłówka.
To podstawa w każdej reklamie, aby przyciągał on uwagę i zachęcał do kliknięcia. To ma robić każdy nagłówek. Bez dobrego nagłówka nie warto się reklamować i ustalać budżetu reklamy.
To wszystko wymaga zaangażowania i pracy, ale bez tego nie ma co liczyć na efekty. Każda reklama ma być przemyślana i dobrze zaprojektowana pod kątem nagłówka. Musisz zrobić wszystko, aby być dobry w budowie reklamy. Możesz to robić sam lub komuś to zlecić. Rób, jak chcesz. Spróbuj tego u siebie i czy w ogóle warto się reklamować.
Tyle na temat nagłówka… Testuj swoje nagłówki i nie poddawaj się w ich tworzeniu. W końcu znajdziesz ten idealny i będziesz mieć z tego zyski!
Jak to robią inni?
Obserwujesz inne reklamy i badasz ich cel? Warto to robić i zobaczyć ile możesz wyciągnąć z jednej reklamy, po prostu patrząc na konkurencję i inne reklamy. To wymaga pracy nad sobą i nad innymi reklamami i zaangażowania, ale bez tego nie dowiesz się nic o konkurencji i tego jak się reklamuje.
Wszystko związane z reklamą wymaga wiedzy lub poświęcenia budżetu na naukę reklamy. Jak chcesz się tym pobawić to warto, bo nowa wiedza zawsze na propsie. Wiedzy nigdy nie za mało. Podglądasz to, jak działają inni? Jakie mają wyniki? Czym możesz się zainspirować?
Bądź inny.
Musisz się jakoś wyróżnić z reklamą na tle innych reklam. To może być cokolwiek, ale nie warto kopiować reklam innych bez testu. Zobacz, jak możesz się wyróżnić i co jeszcze w danej niszy nie jest zrobione w sferze reklamy.
To wymaga codziennego patrzenia na to co robi konkurencja, ale właśnie o to w tym chodzi. Żeby mieć wnioski na temat danej sprawy i szybko działać i dawać z siebie wszystko i każdego dnia być coraz lepszym. Do dzieła więc i nie poddawaj się, bo może jesteś już blisko efektów i sukcesu. Zrób coś innego, lepszego i tak dalej. Nie ma lekko w budowaniu dobrej reklamy.
Dobrze poznaj niszę i klienta.
To obowiązkowa rzecz na samym początku. Poznanie dobrze niszy i klientów to podstawa. Tylko wtedy możesz zobaczyć czy warto się reklamować i czy są inne sposoby na dojście do klientów. To wymaga znowu pracy, ale warto się nad tym zastanowić.
Zbadaj dobrze swój rynek i będzie Ci dużo łatwiej działać! Wiele osób tego nie robi i nie daje sobie czasu na poznanie niszy. A to jest bardzo ważne i warto to robić, aby nie tracić czasu i pieniędzy. Im więcej wiesz, tym lepiej! Więc zacznij się edukować w sprawach reklamy i nie poddawaj się!
Krótka i treściwa.
O tym chyba nie muszę pisać. Każdy wie, że za długa reklama nie przejdzie. Po prostu ludzie nie mają czasu na czytanie tekstu. Krótki nagłówek i zdjęcie i tyle. Z czasem można testować wszystko, jeśli Ci na to budżet pozwoli. Ale na początek krótkie reklamy i dobrze zrobione są najszybszym sposobem na sukces. Jakie Ty reklamy preferujesz?
Dawaj korzyści.
Reklama ma szybko pokazać korzyści, jakie daje Twój produkt. Tyle i aż tyle! Nie ma lekko w budowaniu dobrej reklamy, więc musisz pokazać korzyści, aby ludzie Ci zaufali.
Testuj.
To chyba oczywiste, że każdą reklamę warto testować i sprawdzać w różnych niszach. TO wymaga praca, ale warto…
Widzisz, ile można zrobić, aby lepsza reklama dawała Ci więcej korzyści niż standardowe formy promocji? Zwłaszcza te darmowe.
Jak według Ciebie wygląda dobra reklama?