Odpowiednia oferta, czyli co zrobić, aby sprzedawać skutecznie?

Czym wyróżnia się odpowiednia oferta? Co powinna mieć w sobie, aby dobrze spełniała swoje funkcje?

Dobre nagłówki i treść oferty.

Na pewno musisz działać tak, aby Twoja oferta była jak najlepsza. Aby pokazać klientom, że Ty masz coś najlepszego na rynku (o ile tak jest!). Nie możesz się poddawać w procesie tworzenia oferty. Wszystko na początku jest trudne. Ja ostatnio się tym interesuję i widzę, ile pracy trzeba zrobić, aby trafić z ofertą. Copywriting jest bardzo ważny i trzeba trzymać się jego zasad. Pokazać, że ma się coś do przekazania. Że ma się dobre rozwiązania i można wiele osiągnąć dzięki swojej ofercie… Trzeba się naprawdę postarać, aby stworzyć idealną ofertę. Musisz być w tym najlepszy! Pokazać, że ma się coś do przekazania i że posiadasz wartość w danym produkcie. Nie będzie to łatwe, bo ludzie są nieufni w Internecie. Nie chcą kupić od byle kogo. Trzeba się postarać nad tym, aby zbudować odpowiednią ofertę, która ogarnie całą jakość i wartość Twojego produktu. Musisz pokazać się z jak najlepszej strony!

Opinie o produkcie.

Ważne w ofercie są opinie. Czyli to jak Twoi obecni klienci Cię widzą i jak widzą Twój produkt. Musisz przekazać te opinie tym, co chcą dopiero kupić, aby zachęcić ich do zamówienia. Ale nie łatwo jest zdobyć opinie. Ludziom się nie chce. Mi się też nie chce. Więc trzeba jakoś ich do tego zachęcić. Pokazać się z jak najlepszej strony i dać coś w zamian za opinię. Nie będzie to łatwe na początku. Mi też nie jest łatwo, ale staraj się budować strategię do tego, aby tych opinii i rekomendacji było jak najwięcej! Zrób wszystko, aby zachęcać do tego swoich obecnych klientów. Ludzie ufają ludziom, a nie samym markom. Ufają jakiejś osobie! Możesz to wykorzystać u siebie.

Prostota. Skasuj obiekcje.

Nie ma nic gorszego niż wymyślanie w ofercie i dawanie wszystkiego co masz w rękawie. Ma być prosto i  skutecznie, a nie byle jak, byle było. I w drugą stronę jest tak samo. Trzeba się starać, aby być pośrodku. By było prosto, ale funkcjonalnie. Musisz się starać tworzyć coś naprawdę ciekawego! Nie wymyślaj i nie kombinuj. Oferta ma działać, a nie wyglądać. Tyle! Skasuj też obiekcję swoich klientów. Pokaż im, że  nie ryzykują dużo i mogą wiele zyskać. To też jest ważne, aby zrobić to prosto i skutecznie. Nie byle jak, bo ludzie się nie przekonają do oferty! Zastanów się nad tym, jak odpowiednia oferta wpływa na Twoje wyniki…

Pokaż wartość.

To chyba oczywiste, a wiele osób o tym zapomina. Albo nie daje wartości, albo o niej zapomina i klient nie widzi, co dostaje. Musisz nad tym pracować. Pokazać wartość i zadowolenie innych klientów. I tu znowu kłania się odpowiednia strategia. Aby ją stworzyć, to musisz mieć efekty. Musisz poznać swoich klientów i ich potrzeby. Musisz poznać dobrze niszę i sprawić, aby Ci…

… zaufała! Pokaż swoją markę.

No właśnie! Zaufanie jest bardzo ważne. Trzeba je budować w swojej ofercie i poza nią. To kluczowe w budowie Twojej sprzedaży, w budowie marki. Nie będzie to łatwe, bo dziś jest ogromna konkurencja. Wszystko wymaga pracy nad swoim marketingiem. Budowa marki nie jest łatwa i wymaga ogromu czasu. Ty musisz się postarać nad tym, aby Twoja odpowiednia oferta działała. Aby zachęcić ludzi do zakupu u Ciebie!

Posted in Copywriting.