Obiekcje, jak je pokonać i mieć super efekty w sprzedaży?

Jak pokonać obiekcje swoich klientów? Co robić, aby wszystko działało w sprzedaży i żeby klienci tych obiekcji nie mieli?

Zrozum klienta i jego obawy.

To podstawa, gdy chcesz coś sprzedać innej osobie. Musisz dobrze poznać swoich klientów i ich potrzeby, aby każdego dnia sprzedawać coraz lepiej. To nie jest proste, bo wymaga dużo pracy i zaangażowania w biznes i sprzedaż, ale nie możesz się poddawać. Każdego dnia dawaj coś, testuj i zmieniaj sprzedaż, aby dopasować ją do swojego biznesu i klienta. To wymaga dużego zrozumienia, ale nie jest to niewykonalne. Musisz się tylko postarać i dawać z siebie wszystko. To konieczne, aby osiągnąć sukces.

Pokaż pilną potrzebę.

To jest bardzo ciekawy sposób na obiekcje. Pokaż po prostu, że jest pilna potrzeba i że bez zakupu nie pokona klient swojego problemu. Ale to musi być coś bardzo przemyślanego, więc zastanów się nad dobrym powodem, a nie jakimś z dupy. To podstawa, więc musisz się postarać. Coś na pewno wymyślisz, gdy dobrze poznasz produkt i klientów w swojej niszy.

Pokaż korzyści i zalety.

To także dobry sposób na pokonanie obiekcji. Poznając klienta wiesz co i jak, więc z tym nie powinno być problemu. Ale to też nie jest proste poznać dobrze swoją niszę. To także wymaga przede wszystkim czasu i wiedzy. Noi czasem intuicji, aby wszystko dobrze działało.

Edukuj klientów.

Właśnie! Edukuj, aby wszystko co robisz było zrozumiane przez klienta. Samo się nie zrobi, więc prowadź bloga. To super sposób na budowę dobrego kontaktu z klientami.

Dawaj dużo, żeby ominąć obiekcję.

Czasem wystarczy jakiś dobry bonus i klient kupuje bez zastanowienia. Ale trzeba wstrzelić się dobrze z bonusem i dać coś naprawdę super. Pomyśl nad tym, co to może być…

Daj dobrą gwarancję.

I tyle? Hmmm… to powinno działać dobrze. Ale trzeba to zrobić z wyczuciem.

 

Jak tam obiekcje Twoich klientów? Masz na to sposób?

Posted in Copywriting.