Warto mieć rekomendacje? Po co je zbierać i się nimi chwalić?

Dlaczego warto mieć rekomendacje w swoim biznesie czy innej działalności internetowej? Jak je zdobyć i po co Ci one?

To buduje zaufanie u kupującego.

To chyba podstawowa zaleta budowy opinii i rekomendacji. Łatwiej jest Ci po prostu zdobyć zaufanie, gdy masz jakieś referencje w swojej działalności. Nie jest to łatwe na początku, sam wiem po sobie, ale warto się postarać o jakieś opinie (ale nie wymyślone!).

Każdy ma jakieś umiejętności, aby zdobyć opinie, które pomogą Ci w biznesie. Musisz się naprawdę postarać, aby takie zdobyć. Bez działania nie będzie rekomendacji, więc musisz zabrać się do roboty! Samo się nie zrobi, więc chyba wiesz co dalej?

Do dzieła!

Bo po prostu warto.

No właśnie, bo warto. To już jest pomysł, trzeba go tylko zrealizować. Ja szukam rekomendacji, gdy coś kupuję. Może Ty masz podobnie… Wiele osób robi chyba podobnie, więc czemu masz tego nie robić?

To nic nie kosztuje.

Właśnie! NIC! Więc czemu tego nie robisz? Jednak nie jest to takie proste! Bo gdyby było, to każdy miałby setki opinii i byłoby ciężko z wyborem. Jak często patrzysz na opinię innych przed zakupem? Na pewno bierzesz opinie i rekomendację pod uwagę.

To pomaga ludziom w obiekcjach.

Mi to daje spokój, że ktoś, coś kupił czy skorzystał z usług i jest zadowolony. To pomaga w decyzji zakupowej! Więc dlaczego nie zbierasz rekomendacji? Bo się nie chce? To głupota według mnie!

Im więcej ich masz, tym lepiej i łatwiej.

To ja kula śniegu. Im dalej, tym większa i większa. Staraj się każdego dnia budować swoje rekomendację. Są różne formy, pisemne, wideo czy audio. Zbieraj każdą opinię i nie poddawaj się na początku.

Łatwiej robić sprzedaż.

Bo ludzie lubią, gdy ktoś ma wiele rekomendacji i dobrze prowadzi sprzedaż. Baw się sprzedażą!

 

Dlaczego według Ciebie warto mieć rekomendacje? Czy Ty też sprawdzasz je przed zakupem?

Posted in Sprzedaż.