Mały marketing online, czyli co robić, aby był on duży i skuteczny?

Co warto robić, mając mały marketing online? Na co zwrócić uwagę?

SEO.

To chyba jest oczywiste, mając mały marketing online. Wystarczy zoptymalizować stronę pod wyszukiwarki. Wystarczy… to chyba mało powiedziane, bo SEO jest wyjątkowo dla mnie trudne i ciągle się tego uczę. Albo robisz to sam, dzięki wtyczkom lub zlecasz komuś innemu. Wybierz, co Ci bardziej pasuje…

Optymalizacja jest dość ważna w marketingu online. Ale nie jest to proste! To długa i żmudna praca. Zacznij chociaż od podstaw, aby dobrze kontrolować kogoś od tego typu spraw.

Przewaga konkurencyjna.

Wiesz, jak ją stworzyć? Wiele osób nie wie i nawet nie szuka przewagi. A to według mnie jest ważne, bo jakoś trzeba się wyróżnić. Niestety to też jest często długi proces i wymaga dobrze poznania niszy i jej klientów.

USP.

Jaka jest Twoja unikatowa propozycja sprzedaży? To łączy się z przewagą trochę i wymaga mniej pracy, ale jest równie ważne. Bo warto wiedzieć, czym się wyróżniasz i jakie masz wartości w swoim biznesie i marketingu. Warto od tego zacząć swój marketing. Wszystko warto robić, co przybliża Cię do sukcesu w swoim biznesie.

Ciekawe treści.

To podstawa w marketingu online i musisz dobrze tworzyć i dawać z siebie wszystko każdego dnia. Treści to podstawa i to nie tylko pisane, ale i wideo czy audio jest równie ważne. Wybierz coś dla siebie!

Dużo wartości.

Hoho.. to jest dopiero temat rzeka… Wartość, wartości nie równa. Bo można robić dużo i nie mieć efektów. Trzeba naprawdę dobrze się postarać nad swoim produktem lub usługą. I nie tworzyć byle czego i byle jak. A teraz w Internecie jest ogrom bylejakości i spamu. Możesz się wyróżnić jakością!

Odpowiedni produkt, który rozwiązuje problemy.

To jest ważne jak wartość, aby rozwiązywać problemy swoich klientów i dawać im korzyści. Tyle… ale to ciężkie, wiem, jednak nie można się poddawać. Z czasem ogarnie się swój marketing i praca nad produktem będzie bardziej strategiczna.

Testowanie.

Warto to robić i sprawdzać, co działa, a co nie. Bez tego jest ciężko ulepszać produkt lub usługę. Zobacz czy klient jest zadowolony. Co byś zmienił w swojej sprzedaży czy marketingu? Co jest ważne w Twojej promocji?

Baza kontaktów.

Trzeba ją budować i poszerzać. Nie jest to proste niestety i wymaga dużej pracy nad biznesem. Niektórzy uczą się tego latami…

Odpowiednia sprzedaż.

Wiesz, co robić, aby sprzedawać lepiej i szybciej? Masz pomysły na sprzedaż? Czym się możesz wyróżnić? Jaki sposób sprzedaży jest dla Ciebie najlepszy?

Cierpliwość i działanie.

Każdemu jest jej kiedyś brak. Ale trzeba cisnąć do skutku i do granic swoich możliwości. Zacznij po prostu i nie poddawaj się za szybko, bo wszystko wymaga czasu. Zwłaszcza “nudny” marketing.

 

Mały marketing online jednak nie jest taki mały! Wymaga to dużo pracy!

1 Comment

  1. Jak Ty byś promował jeszcze swoje produkty/usługi?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top