Znajdź odpowiedni produkt. Ale czy dzisiaj jest to takie łatwe?

Tylko jedno ważne: znajdź odpowiedni produkt! I sprzedaj go za dobrą cenę! 

Budowanie społeczności i produktu dla niej to podstawa. Jak Ty budujesz swoje produkty? Co robisz, aby Twoje rozwiązania były najlepsze w branży? 

Więc znajdź odpowiedni produkt! 

Sprzedaż to nie wciskanie byle czego i byle komu. To strategiczne działanie, aby pomóc ludziom w rozwiązaniu ich problemów. To nie są łatwe działania! Trzeba wielu miesięcy czy lat, aby dopasować odpowiedni produkt do niszy. I ten produkt musisz znaleźć lub stworzyć. Więc to kolejne działania, które trzeba wdrożyć. Na pewno nie przyjdzie Ci to łatwo. Nikomu nie jest łatwo, więc trzeba zrobić jak najwięcej, aby zdobyć swoje cele i mieć wyniki. Jak Ty zaczniesz wdrażać ofertę? Jakie produkty zaczniesz sprzedawać? W czym możesz pomóc niszy? Jak dopasujesz swoją usługę dla swojej potencjalnej grupy docelowej? Zastanów się nad tym dobrze i zacznij od stworzenia dobrej oferty. To nie są łatwe działania, więc trzeba zrobić jak najwięcej, aby wdrożyć produkt w odpowiednim momencie. Czas też jest ważny, bo kto sprzedaje na całego narty latem? Może są takie osoby, ale czy to opłacalne? Może lepiej to zrobić przed sezonem i za dobrą cenę? Może to lepsza strategia? Pomyśl! 

Każdy mówi: znajdź odpowiedni produkt. Ale co to oznacza dla sprzedającego? To wiele analiz i działania w takim kierunku, aby uzyskać jak najlepszy wynik sprzedażowy. To pomaganie ludziom w ich problemach. To dawanie ludziom wartości poprzez sprzedaż swoich produktów. To tworzenie odpowiedniej oferty. To promocja oferty. To reklama swojego sklepu czy aukcji. I nie są to też tanie sprawy! Nie ma czasów, gdzie zaczynało się od zera i były super wyniki. Wiele rzeczy trzeba się nauczyć. Testować i sprawdzać. Na pewne rzeczy trzeba wyłożyć pieniądze i tak dalej… Więc nie licz na to, że zaczniesz od zera i wszystko Ci się ułoży! Trzeba inwestować w wiedzę i zdobywać doświadczenie. Działać i się rozwijać! Więc nie będzie Ci lekko… dlatego trzeba znaleźć najpierw dobrze swoją grupę odbiorców. Poznać dobrze potencjalnych klientów. Wiedzieć, jakie ludzie mają problemy i tak dalej. To też inwestycja czasu w działanie i rozwój swojej marki. Nic nie przyjdzie Ci samo, więc zacznij od tego, że warto szukać funduszy. 

Produkt jest bardzo ważny i musi być wartościowy oraz dawać rozwiązanie. Nie jest łatwo stworzyć coś takiego. Tym bardziej znaleźć, więc znowu czeka Cię praca! Zastanów się dobrze, nad tym ile Ty masz sił do rozwoju? Czy jesteś w stanie poświęcić czas na to, aby rozwinąć swoją markę i tworzyć ciekawą ofertę w sieci? Jakie produkt chcesz ogarnąć? Co taki produkt ma przekazać Twojej niszy? To nie są łatwe pytania i często trzeba czasu, aby pomyśleć nad tym, co ludziom jest potrzebne w Twojej branży? Na pewno czeka Cię sporo pracy, to fakt, ale nie możesz się poddać w tych najgorszych chwilach. Pomyśl, ile możesz osiągnąć, dzięki swojej pracy? Jakie masz cele na najbliższe miesiące? Co możesz zmienić w życiu innych ludzi, dzięki swoim produktom? Dostosujesz ofertę do wymagań swoich klientów? Co zrobisz, aby wybić się ponad swoją konkurencję? Na pewno musisz poświęcić czas na rozwój marki i siebie! Postaraj się działać tak, aby mieć codziennie jakieś wnioski ze swoich działań. Korzystaj z tego, że popełniasz błędy, to wiele uczy i dzięki temu możesz być jeszcze lepszym! Zastanów się tylko, w czym chcesz być dobry i do tego dąż! Znajdź odpowiedni produkt i ulepszaj go na maksa! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co Ty chcesz oferować swojej niszy? Napisz!

Scroll to top