Konwersja co warto robić i o niej wiedzieć? Przeczytaj!

Konwersja, jak ją zwiększyć i co robić, aby strona lub oferta dobrze konwertowała? Oto kilka porad jak to zrobić!

Jak pracować nad konwersją? Na co zwrócić uwagę i co testować, aby mieć wyniki swojej sprzedaży? Masz na siebie pomysł w Internecie? Wiesz, do czego dążysz, aby osiągnąć sukces w sieci?

Konwersja to nie taka łatwa sprawa!

Ważne są kolory. Nie mogą być zbyt jaskrawe i nudne. Wszystko ma do siebie pasować i ze sobą współgrać. Nie wymyślaj z nadmiernymi i niepotrzebnymi dodatkami, aby nie rozpraszać kupującego lub czytającego. Warto testować różne kolory, ale

Logo. Ma być ładne i proste. Nie samo logo się liczy, sam wygląd produktu też jest ważny i może być ważnym elementem Twojej oferty, aby Twoja konwersja były jak najlepsza.

Łatwość w użyciu. Strona ma być prosta i ładna – bez zbędnych dodatków. Nawigacja ma być prosta i intuicyjna. Każda rzecz ma być profesjonalna i mieć dobry opis produktu czy usługi. Im łatwiej, tym mniej rozpraszaczy!

Zakup ma być prosty i szybki. Nie wymyślaj nie wiadomo czego w procesie zakupu. Wszystko ma być na swoim miejscu. Warto stosować też cross-selling, aby zarobić jeszcze więcej.

Bezpieczeństwo. Zakup ma być zabezpieczony jak tylko się da. Certyfikaty i bezpieczeństwo jest coraz ważniejsze.

Nagłówek. Ma zachęcać do zakupu! To tyle i aż tyle! Ma zachęcić do przeczytania oferty. Im lepszy nagłówek, tym większa sprzedaż! Warto to testować.

Zachęcaj do zakupu. Dodawaj coś do ofert np. darmowy przedmiot, kupon lub inny bonus. Zachęć też samą ofertą i swoim produktem czy usługą.

Program partnerski. Może to podniesie konwersję? Warto to sprawdzić i zachęcać innych, aby promowali Twoje produkty czy usługi. Warto przemyśleć ten temat.

Dobra obsługa klienta. To podstawa w biznesie, aby była ona jak najlepsza. Ja często nie zamawiam czegoś ze względu na czas odpowiedzi i jej jakość. Im lepsza pomoc przy zakupie, tym większa konwersja.

Sprzedaż. Naucz się tego, bo sprzedaż jest bardzo ważna i warto poznać jej techniki. Im lepiej sprzedajesz, tym lepsze wyniki. Nie ma lekko w sprzedaży,bo ona jest ciężka na początku. Ja sam mam wiele do nauki, ale wszystko z czasem.

Reklama. Naucz się z niej korzystać. Naucz się copywritingu i pisania dobrych ofert, a Twoja sprzedaż będzie wzrastać i wzrastać!

Dobre opisy. Produkt ma być dobrze opisany i jak najlepiej przedstawiony. To klucz przy dużych sklepach.

Najczęściej zadawane pytania. Zrób taką rubrykę w swoim sklepie czy ofercie. Wiele osób z tego nie korzysta, a jest to bardzo dobry sposób na zbyt dużą ilość maili z zapytaniami.

Dodaj opinię klientów. To bardzo pomaga w zakupie! Nie ma to jak kilka opinii, które pomagają w zakupie. Im lepsze opinie, tym skuteczniejsza będzie Twoja oferta…

Unikaj błędów. Zarówno tych gramatycznych jak i programistycznych. Nie ma nic gorszego niż źle wyglądająca strona i z błędami! Wszystko ma działać jak najlepiej.

Pokazuj miejsce na magazynie. Najgorsze jest to, że coś zamawiasz i nie ma tego na stanie magazynowym. Warto dodać taką liczbę w opisie produktu. Unikniesz wtedy problemów z zamówieniem.

Wybór. Ma być prosty i szybki. Klient wie co ma kupić? Jeśli nie, to zrób wszystko, aby w ofercie się dowiedział.

Czas wysyłki. To też jest ważne i warto to dodać do Twojej strony sprzedażowej. Im szybsza, tym lepiej dla Twoich klientów!

Odpowiednie optymalizacja. SEO jest bardzo ważne, aby konwersja była wysoka, bo pozwala na to, aby klienci byli dobrze stargetowani. Warto zacząć interesować się pozycjonowaniem.

Testuj co się da. Bez tego nie będziesz wiedział, co działa a co nie. Warto testować po kolei każdą rzecz i sprawdzać działanie. Testuj co się da i nie poddawaj się w tym. Bo to ciężki kawałek sprzedaży. Zwłaszcza online.

Jak Tam Twoja konwersja sprzedaży?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy27 maja 2016

    To tylko kilka rzeczy, o których warto pamiętać…
    Co byś dodał/a?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to top