Jakie mają być treści w blogowaniu i w biznesie internetowym?
Mają być dobre! Ale nic nie przychodzi samo! Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele i tworzyć mega dobre treści! To wiele pracy, więc zabierz się za działanie już dziś! Co Ty masz do osiągnięcia, aby mieć super treści?
Jakie mają być treści na Twoich stronach i w ofertach?
Jest jedno zdanie, które zawsze masz mieć w głowie:
Treści mają być WARTOŚCIOWE!
Tyle…
Ale jak to zrobić, skoro mamy ogrom treści w Internecie i ciężko jest wyłapać, co jest prawdziwe, a co jest głupotą. Niestety mamy dzisiaj zalew stron, gdzie nie ma dobrych treści. Gdzie nie można dowiedzieć się czegoś nowego. Dlatego Ty możesz się wykazać w biznesie internetowym. Trzeba wyłapać dobre treści. Przefiltrować to u siebie i pokazać swój własny punkt myślenia. Masz też swoją kreatywność. Ona jest nieograniczona. Więc zacznij używać tego czegoś pomiędzy uszami. 🙂
Jakie mają być treści? Na pewno sprawdzone i ogarnięte. Nie możesz pisać byle czego, czy nagrywać głupoty. Zastanów się, zanim coś napiszesz. Nie będzie lekko z tym na początku. Bo ciężko jest coś wymyślić bez wiedzy. Ale jak ogarniesz siebie i nauczysz się jakiegoś tematu, to będzie Ci tworzyć coraz łatwiej. Wiem, jak było i jest u mnie, ale zobaczysz, że z czasem będziesz tworzyć coraz lepsze treści.
W czym chcesz być dobry? Naucz się tego i potem dziel się doświadczeniem z innymi. To też sposób na to, jakie mają być treści. Im dłużej grzebiesz, tym lepiej jest Ci tworzyć. Zacznij od znalezienia pasji lub czegoś, co Cię interesuje. Nie będzie to może łatwe coś takiego zacząć, ale gdy to znajdziesz, to będziesz chętnie się dzielił wiedzą. Będzie Ci łatwiej, gdy znajdziesz pasję lub coś, co Cię interesuje bardzo.
Wartość i pasja to dzisiaj ogromny oręż. To miecz, który rozwali każdy kamień, ale trzeba sobie na taki miecz zasłużyć. Bo to nie jest prosta droga. To kręta i wysoka góra, a po niej następna góra, chwila z górki i potem kolejne góry i zakręty… Sam nie wiem kiedy będzie meta. Na pewno ten miecz jest gdzieś na górze, ale za którą górą?
Zacznij od zdobywania wiedzy i doświadczenia oraz umiejętności.
Po co Ty tworzysz treści? Jesteś kreatorem?