Jak się rozwijasz? Czemu nie możesz się poddać?

Jak się rozwijasz w Internecie? Na co warto zwrócić uwagę?

Co możesz sprzedać?

Masz pomysł na to, co możesz sprzedać ludziom w Twojej niszy? Czym możesz się wykazać i co zrobić, aby osiągnąć swoje marketingowe cele? Nie będzie łatwo na początku osiągnąć swoje zamierzenia, ale dasz sobie radę! Sprzedaż nie jest łatwa i trzeba się jej nauczyć. Więc zacznij od czegoś prostego: od sprzedania swojej wiedzy i doświadczenia. Od sprzedania siebie, jako eksperta. Ale sprzedaż to nie jest wciskanie kitu, jak wiele uważa. Ale trzeba zmienić to w Polsce. Zacznijmy sprzedawać z sensem i zacznijmy edukować ludzi w zakresie sprzedaży. Żeby ludzie wiedzieli o co tak naprawdę w tym chodzi. Nie będzie to przyjemne i łatwe, bo sprzedaż to wiele rzeczy do nauczenia i sprawdzenia na danej niszy. Jak Ty będziesz się w tym rozwijał? Co chciałbyś zmienić w życiu innych ludzi? 

Czego lubisz się uczyć?

To też jest dobre pytanie! Aby wiedzieć co sprzedać, to musisz mieć jakąś wiedzę. Rozwijać się w czymś naprawdę dobrze. Co lubisz robić w wolnych chwilach? O czym lubisz czytać? Jak się rozwijasz w danym temacie? Zobacz, że masz wiele możliwości, więc zacznij rozkręcać się w danym temacie. Czeka Cię długa droga rozwoju, więc zacznij działać w kierunku bycia coraz lepszym w danym temacie. Działaj i zacznij się rozwijać! Powodzenia! 

W czym chcesz być specjalistą?

To też ważne pytanie! Aby wiedzieć w czym możesz pomóc swojej niszy… Aby poznać jej potrzeby i rozwiązać wyzwania ludzi. I tu też wymagana jest ciężka i mądra praca. Trzeba się rozwijać, aby osiągnąć cel. Może początku działania są ciężkie. Wiem jak jest u mnie i wiem, ile trzeba na wszystko poświęcić czasu! Nie możesz się poddawać w swoim życiu. To najgorsze, co możesz zrobić, więc poświęć czas na działanie. Poświęć czas na naukę danego tematu. Nie będzie Ci z tym zawsze łatwo, bo sukces wymaga poświęceń! Jak Ty możesz się rozwinąć? W czym chcesz być dobry? Wiesz, jak się rozwijasz? Wiesz, co masz do poprawy, a w czym jesteś dobry? Zastanów się i zacznij działać w tym kierunku! Zacznij od rozwoju siebie! 

Jak z tym Twoim blogiem? Zacznij tworzyć! 

Ja uwielbiam blogowanie i przez to bardzo się rozwijam. Blogowanie wcale nie jest takie trudne, ale trzeba na to poświęcić wiele czasu. Wymaga to konsekwencji i wytrwałości! Blogowanie daje wiele, ale trzeba też dużo od siebie dać! Jak Ty możesz być blogerem? To proste! Zacznij od jego założenia i sprawdź, czy się do tego nadajesz. Pisz przez kilka miesięcy i zobacz, czy to dla Ciebie. Nie każdy ma na tyle czasu, aby dużo blogować, więc musisz to przetestować. Zacznij może od czegoś darmowego, ale na początek te kilka dyszek Cię nie zbawi, a będziesz mieć coś swojego na własnym hostingu i domenie. Sprawdź, czy to dla Ciebie! Czy tworzenie jest dla Ciebie! Bo to nie jest łatwa droga! 

W czym możesz doradzać?

Może masz już jakąś lepszą wiedzę? Może wiesz, coś więcej niż inni? Może możesz sprzedać swoją wiedzę poprzez konsultację? To też dobry pomysł, jeśli masz odpowiednią wiedzę? Zastanów się, co możesz zrobić, aby zostać mistrzem w danym temacie? Ale to już długa droga i nie każdy dotrwa. Nie każdy też chce i umie słuchać innych. Trzeba wiele wiedzieć o ludziach, aby im doradzać. Wiedzieć dużo o niszy. Wiedzieć dużo o swoich możliwościach! Zastanów się, kim chcesz zostać w niszy i czy masz odpowiednie doświadczenie, aby pomagać innym? Dawaj z siebie wszystko! Pokaż, że warto zaufać Twoim radom. 

Nie ma czegoś z niczego, trzeba poświęcić czas. Udzielaj się w niszy! 

Nie stworzysz dobrej marki, jeśli nie będziesz się uczyć! Jeśli nie rozwiniesz siebie. Jeśli nie zdobędziesz doświadczenia i praktyki. Nie stworzysz dobrej marki bez działania. Nie będziesz mieć efektów, jeśli nie zaczniesz się rozwijać. Nic nie przychodzi samo. Trzeba poświęcić czas na rozwój siebie i swojego marketingu i sprzedaży. Zastanów się, jak możesz się rozwinąć? Jak możesz zdobyć status eksperta w niszy? Wiele lat pracy mnie czeka, a Ciebie? Udzielaj się w niszy i dawaj  z siebie jak najwięcej. Wszystko wymaga pracy nad sobą i swoją marką. Masz wiele do zrobienia, ale trzeba działać. Rozwijać się i walczyć

Jak się rozwijasz w swojej niszy? Masz wielkie cele co do swojego bloga? Wiesz, jaką masz wiedzę i w czym możesz pomóc? 

Posted in Marketing internetowy.