Jak komunikujesz się z klientami? Gdzie oni są?
Budowa relacji z klientem i komunikacja nie dla każdego jest łatwa. Jeden sprzedawca robi to naturalnie, a drugi ma z tym problem. Do jakiej grupy Ty należysz?
Jak komunikujesz się ze swoimi klientami?
Masz bloga? Media społecznościowe? Stosujesz reklamę czy email marketing? Zastanów się nad tym, co Ty robisz, aby osiągnąć sukces w komunikacji? Czy starasz się codziennie budować relację? Co chciałbyś zmienić w swoim życiu, aby osiągnąć sukces w sprzedaży? Czy kontakt z klientem jest dla Ciebie? Czy lubisz pomagać ludziom w ich problemach? Co masz dla nich i jakie rozwiązania stworzysz? W tych czasach ważna jest wartość produktu i dobra analiza niszy przed jego sprzedażą. Czeka Cię sporo pracy, aby ogarnąć dobry produkt, ale nie ma co się poddawać, gdy będzie Ci bardzo ciężko… Wiele osób robi ten błąd, że nie komunikuje się z klientami i nie wie, czego oni potrzebują. Potem jest tylko żal, że sprzedaż nie idzie, jak trzeba. Nie ma co przestawać działać, gdy popełniasz taki błąd. Popraw swój produkt i dopasuj go do swoich odbiorców. W końcu ogarniesz swoje produkty i będziesz mieć odpowiednia sprzedaż.
Zastanów się, jak dobre relacje z niszą poprawi jakość Twoich produktów? Na pewno poznasz wiele problemów ludzi, jeśli zaczniesz się rozwijać w niszy. To bardzo dobre podejście. Ale trudne i zarazem bardzo czasochłonne. Bo praca z ludźmi przez Internet wcale nie jest taka łatwa, jak wiele osób mówi. Na wszystko trzeba sobie zapracować, jak w normalnym biznesie. E-biznes to nie tylko sukcesy, ale i wiele pracy! Więc zabierz się za działanie! Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele. A budowa więzi ze swoimi odbiorcami, jest bardzo ważna. Pokaż, że rozumiesz jej problemy. Pokaż, że masz ciekawe rozwiązania do pokazania i że możesz szybko pokonać wyzwania, jakie ma klient na swojej drodze. Wiele osób zgodnie z produktem, co już pisałem wyżej i nie ma sprzedaży. Musisz poznać swoją grupę docelową, zanim zaczniesz z w niej coś działać. Zgadywanie nic Ci nie da i tylko marnujesz swój czas i pieniądze. Ważne jest, aby działać w odpowiedni sposób, a nie na czuja. Wiele z nas popełnia wiele błędów i każdy ma jakieś unikalne rozwiązania. Na pewno masz jakieś doświadczenia, które możesz zmienić w produkt. Na pewno wiesz, jak było na początku działania w danym temacie. Na pewno miałeś wiele wyzwań i możesz je opisać w ebooku czy krótkim szkoleniu. To na początek fajny pomysł na produkt. Zastanów się nad tym, co Ty robisz, aby budować relację? Jak pokażesz, że masz najlepsze rozwiązania w branży? Czy będziesz codziennie pracował nad tym, aby zapisać swoje rozwiązania i potem je sprzedać?
Jak Ty będziesz rozmawiał ze swoimi odbiorcami? W Internecie masz wiele możliwości na zabranie głosu i na pokazanie swoich rozwiązań. Masz wiele sposobów na budowę relacji na to, aby osiągnąć sukces w Internecie. Wiesz, z czego Ty skorzystasz? Czy będziesz starał się dobrze budować więź z klientami? Co zrobisz, aby mieć wyniki online?
Jakie Ty rozwiązanie chcesz sprzedać?
Jak będziesz budował relację?