Identyfikacja problemów. Warto dobrze poznać ludzi w niszy!

Identyfikacja problemów swojej niszy to klucz w każdym działaniu marketingowym.

Jak identyfikacja problemów Ci pomoże? To jest podstawa każdego biznesu, aby znaleźć problem i go rozwiązać! Tyle… ale dlaczego tak mało ludzi to robi? Czemu tak dużo ludzi zgaduje? Bo się im nie chce pracować nad biznesem i liczą na szybkie efekty! Serio?

Zacznij od tego, w jakiej niszy chciałbyś się wykazać lub jaką niszę ma klient. Jak poznać problemy klientów? Możesz to zrobić pisząc bloga lub mając profile społecznościowe i zapytać po prostu. Możesz zrobić ankietę i zobaczyć czego potrzebują ludzie. Możesz pytać po prostu ludzi w niszy, co potrzebują i jakie mają kłopoty. Tyle…

Wydaje się to łatwe, ale jakby było to każdy by miał milion biznesów i wszystkie by działały. Nie ma tak lekko. Ludzie niechętnie dzielą się swoimi problemami, więc najpierw muszą Ci zaufać. I od tego jest właśnie blog czy strona internetowa, która pomaga ludziom w ich problemach. Nie jest łatwo stać się ekspertem, ale nie jest to niemożliwe. Wymaga to dużo pracy, więc się nie przejmuj, że na początku coś Ci się nie udaje. Zacznij od bloga, bo to najłatwiejsze i w miarę tanie. Potem zaczniesz coś sprzedawać i powoli poznać, co chcą ludzie kupować, a co nie przynosi Ci zysku. Pierwsze kroki są najważniejsze. Potem coraz lepiej ogarniesz ludzi z danej niszy! Będzie naprawdę trudno i dużo pracy Cię czeka!

Gdy poznasz ludzi to identyfikacja problemów nie będzie taka trudna. Wymaga to czasu ,ale nie ma co się tym za bardzo przejmować. Bo samo się to nie zrobi! Każdy dzień to praca nad swoim warsztatem i nad swoją wiedzą. Praca nad tym, jak możesz pomóc ludziom w niszy. Jak możesz im pomóc dzięki produktom i usługom. To jest prawdziwa misja w życiu, aby pomagać ludziom. Ale nie ma nic za darmo, bo to wymaga czasu, aby poznać niszę. Tyle…

 

1 Comment

  1. Marketer Internetowy18 października 2018

    Rozwiązuj problemy! Jak to robisz?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top