Formuła sprzedaży. Co jest ważne i na co zwrócić uwagę?

Jaka jest dla mnie formuła sprzedaży? Co warto wiedzieć o strategii sprzedaży? 

Jak u Ciebie idzie sprzedaż? Co jest ważne dla Twojego rozwoju w sieci? Co warto wiedzieć o sprzedaży, aby za szybko się nie poddawać w swoich działaniach. Na co warto zwrócić uwagę działając w sprzedaży? Jakie chcesz mieć wyniki? 

Jaka jest dla mnie formuła sprzedaży?

Co warto wiedzieć o sprzedawaniu swoich produktów online? 

Zwróć uwagę.

To pierwsze, co musisz zrobić. Przyciągnąć do swojej marki uwagę. Pokazać potencjalnym klientom, że Twoja marka jest odpowiednia. A to łatwe nie jest i wymaga wiele pracy i zaangażowania. Nie ma z tym tak, że zrobisz bloga i ludzie sami przyjdą. Że będą dobijać się do Twojej oferty! Będzie ciężko przyciągnąć ich do siebie, aby Twoja formuła sprzedaży działała. To wymaga wiele pracy. To wymaga poznania dobrze niszy. Zwróć na siebie uwagę najpierw, aby ludzie chociaż weszli na bloga. Potem musisz ich do siebie przekonać i pokazać im swoją ofertę. A oferta musi być napisana dobrze. Musi być odpowiednio stworzona, aby przyciągnęła uwagę danej grupy ludzi z problemem. Dzisiaj to nie jest takie łatwe i szybkie, jak nie masz dużego budżetu. Zastanów się, jak Ty możesz skierować ludzi do swojego bloga, aby Ci zaufali? Jak do swoich profili? Jak do swojej oferty? Co zrobisz, by Twój lejek sprzedażowy był skuteczny? Co możesz zmienić w swoich działaniach, aby osiągnąć cel sprzedaży? Co musisz zmienić w swojej promocji, aby mieć wyniki? Na pewno nie jest łatwo budować odpowiednią sprzedaż, ale można się tego nauczyć! Jaki Ty masz pomysł na swoją sprzedaż? Co chcesz sprzedawać i jakie techniki zwrócenia uwagi wykorzystasz? 

Znajdź problem.

To wymaga głębokiego poznania niszy. I ludzi z problemami. Takich nisz jest dużo, ale najpierw zacząć od takiej, która sprawia Ci radość. Czy to ogrodnictwo czy motoryzacja, to już zależy od Ciebie! To Ty musisz wybrać ten temat na początku. Żeby ci łatwo było poznać problemy ludzi. Aby łatwo Ci było dostosować ofertę. A to nawet znając niszę, jest trudne! Wiem, jak jest u mnie i ile muszę poznać ludzi, aby stworzyć im ofertę nie do przebicia. To trudne, ale nie poddaje się, a Ty? 

Nie ma chyba szybkiego poznania niszy… No chyba, że masz ogromną wiedzę i wszystko wiesz. Ale takich przypadków chyba nie ma dużo. Jak Ty możesz znaleźć problem niszy? W czym możesz pomóc ludziom? Wiesz, jakie mają problemy? W czym chcą się rozwijać i co im w tym przeszkadza? To trzeba dobrze poznać i sprawić, aby przyszli do Ciebie, a nie konkurencji! Łatwe? No nie! Dlatego tak mało ludzi ma jakieś efekty! Bo nie są konsekwentni i za szybko się poddają! Jak z tym jest u Ciebie? Jakie Ty widzisz problem w swojej niszy? Co chcesz zmienić w życiu swoich klientów? Nad czym skupisz uwagę, aby mieć jeszcze lepsze wyniki? Czy odpowiednie dotarcie do ludzi z problemem pomaga? Na pewno! Więc trzeba działać jak najwięcej, aby osiągnąć cel. Może nie będzie Ci łatwo, ale nie można się poddawać! 

Edukuj.

Do tego dobry jest blog, aby przekonać do siebie ludzi. Wiele ludzi nie wie, czego chce. Nie wie, w czym jest problem. Może nie mają wiedzy i nie widzą problemu szerzej? I Ty możesz tu wkroczyć! Bo może masz większe doświadczenie i dzięki temu widzisz problem inaczej. Edukowanie klienta wymaga czasu i trzeba to umieć robić. Bo samo pokazanie problemu nie wystarczy. Trzeba pokazać go ludziom i przekazać im to, że możesz im pomóc! Pokazać się swoją ofertą. Jak Ty możesz się w tym wybić? To Twoja formuła sprzedaży! To Twój cel na najbliższe miesiące, aby edukować i pokazać szerzej problem! Sprzedaż zacznie się wtedy, gdy będziesz wiedział do kogo kierujesz produkt i dlaczego sprzedajesz dane rozwiązanie. 

Stwórz rozwiązanie

Gdy znasz dobrze niszę, to nie powinno być w tym problemu. Ale jak nie, to musisz na to poświęcić czas. Nie ma z tym tak, że zrobisz byle co i to się sprzeda. Ludzie to zweryfikują. Byle czego nie sprzedasz. Ludzie nie są głupi, więc musisz stworzyć coś wartościowego. Coś, co przebije Twoje możliwości i konkurencję! Nie będzie to łatwe, więc musisz się postarać! Pokazać coś wyjątkowego! Sprzedać coś naprawdę dobrego. Taka jest formuła sprzedaży według mnie! Nie można sprzedać byle czego i byle komu. To trzeba zaplanować i dać z siebie wszystko! Dodaj do swojej sprzedaży odpowiednie techniki, aby zmotywować ludzi do zakupu Twoich rozwiązań, a nie konkurencji. To na pewno wymaga dużo pracy, ale nie można się poddawać. Trzeba rozwijać swoją markę i pomagać swoim klientom w ich problemach! 

Dodaj ofertę i sprzedaj produkt! 

Oferta ma być dobra i wyjątkowa. Inna niż konkurencji. Ma być unikalna i dawać ludziom obraz Twojego produktu. Pokazać, że to, co sprzedajesz pomoże w ich problemach. Nie możesz tworzyć byle czego. Musisz się nad tym zastanowić i uczyć się copywritingu, aby mieć strategię na dobrą ofertę. Aby poznać odpowiednie techniki. Aby mieć sprzedaż i żeby poznać dobrze swoją niszę. Sprzedawaj z sensem i nie poddawaj się w tym! Dawaj z siebie maksa, aby poznać dobrze klienta i jego potrzeby. Bez tego nie masz szans, aby mieć dobre wyniki. 

Jakie Ty masz formuły sprzedaży? Co dla Ciebie jest ważne? Na jakim etapie jesteś? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty sprzedajesz?

Jaką masz formułę?

Scroll to top