Dodaj serce do działania! Masz coś do przekazania swojej niszy?
Warto dodać serce do swoich działań. Myślisz, że to takie łatwe? Że samo serce wystarczy? Na pewno to pomaga w kreatywności, gdy dany temat jest dla Ciebie ważny. Jak masz pasję to dawanie wartości może być bardzo przyjemne!
Co oznacza: dodaj serce do działania?
Na pewno musisz się cieszyć z dawania wartości innym ludziom. Cieszyć się z tego, że rozwijasz się w danym temacie. Pasja bardzo pomaga w dawaniu wartości, ale nie oznacza to, że jest to łatwe. Nie ma nic za darmo, ale nie ma co się poddawać, gdy pierwsze wpisy na blogu czy mediach społecznościowych nie są zbyt dobre. Ale z czasem ogarniesz pisanie i będzie Ci się tworzyło naprawdę dobrze! Możesz też nagrywać, jeśli masz ochotę. Możesz tworzyć wideo czy podcasty i w tym się rozwijać. Więc metod na budowę marki jest naprawdę wiele! Dodaj serce do działania w Twojej niszy. Ciesz się z tego, że dostarczasz rozwiązania dla swoich klientów. Jest wiele rzeczy, które musisz ogarnąć, aby mieć dobre metody na problemy swojej grupy docelowej. Na pewno samo serce nie wystarczy, bo musisz też dawać super wartość. Musisz wykazać się wiedzą i doświadczeniem, aby mieć wyniki! Na pewno nie będzie Ci lekko, gdy wiele rzeczy wydaje się trudne na początku, ale nie ma co się poddawać!
Pokaż, że jesteś wartościową marką w Internecie. Pokaż, że masz najlepsze rozwiązania! Jak to zrobisz? Masz plan na siebie i wiesz, do czego chcesz dążyć? Wiele z nas nie wiem, co chcę robić w życiu i posiadanie tego daru jest bardzo przydatne w działaniu. I wtedy wkładasz w działanie całe serce i widać, że czymś się pasjonujesz! To trudne zadanie, aby pomagać innym ludziom. Nie wiele z nas chce pomagać ludziom przejść z punktu A do B. Bo nie każdy też chce być edukatorem czy nauczycielem z sieci. Wiele z nas chce tylko kasy i kasy i robi tylko to, co daje im pieniądze. I to jest spoko podejście, bo każdy chce zarabiać, ale dodając trochę pracy i serca do działania, jakoś inaczej się pracuje. Ma się wtedy poczucie misji i tego, że można coś zmienić w życiu innych ludzi.
Pokaż się w branży z dobrej strony. Możesz też mieć dobre ceny na początek i też budować tak markę. Chociaż walka ceną nie zawsze jest dobra. Masz wiele możliwości na wykazanie się w niszy! Warto pokazać, że zależy Ci na działaniu i na tym, aby Twoi klienci mieli wyniki. Może nie będzie to łatwe, ale co poradzisz? Masz wiele sposobów na działanie i na rozwój. Ale trzeba uświadomić sobie, że dzięki pomocy innym, Ty też się rozwijasz. I nie chodzi o to, by wszystko dawać za darmo, ale pokazać, że za dobrą cenę możesz ogarnąć komuś jego problemy i pomóc mu wejść na wyższy poziom. Tak jest moja misja, a jak z nią u Ciebie? Co chcesz zmienić w życiu swojej niszy?
Co chcesz przekazać swojej branży? Chcesz być specjalistą w danym temacie? To super! Ale nie poddawaj się w działaniu i rób wszystko, aby osiągnąć swoje cele. Masz wiele problemów do rozwiązania w niszy? Jakie dostarczysz wyniki swojej potencjalnej grupie odbiorców? Dodaj serce do działania, czyli co według Ciebie?
Co Ty możesz dostarczyć swojej niszy?