Jak tam Twoja strategia cenowa? Co jest ważne w sprzedaży?

Strategia cenowa nie jest łatwą rzeczą, bo ustalenie odpowiedniej ceny nie jest łatwe! 

Co zrobić, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe? Na pewno strategia cenowa w tym pomaga! Trzeba wielu działań, aby poznać czy cena jest odpowiednia?

Jaka powinna być dobra strategia cenowa? 

Trzeba szukać, czego potrzebuje nisza.

To jest bardzo ważne, aby poznać potrzeby swojej niszy. I nie jest to takie łatwe, jakby się wydawało! Bo poznanie niszy jest mega trudne i wymaga dużo działania. Nie możesz tu zgadywać, bo cena to nie jest byle co. Musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swoje produkty i wiedzieć, czego potrzebuje nisza. A jak nie wiesz co i komu sprzedajesz, to nie ma sensu działać! Warto wiedzieć, do kogo kierujesz produkt lub usługę i zobaczyć, co jest ważne dla Twoich klientów. Wtedy będzie Ci łatwiej dopasować cenę do Twoich rozwiązań. Nie będzie to zawsze oczywiste. Trzeba wielu działań, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe. Nic nie przyjdzie samo, więc nie poddawaj się za szybko. Jakie Ty widzisz możliwości w niszy i jak Twoja strategie cenowa wpływa na sprzedaż? Masz pomysł na swój produkt? Wiesz, co jest ważne, aby osiągnąć swoje ambitne cele w sprzedaży? 

Jakie korzyści dostarczysz?

To też jest ważne, aby dostarczyć dużo wartości. Nie będzie to łatwe zadanie, bo ludzie w zależności od ceny mają różne wymagania. Więc trzeba dopasować wartość od ceny. Nie będzie Ci lekko, jako sprzedawca, ale nie ma co się przejmować. Wszystkiego można się nauczyć! Nawet tego, jakie dostarczać korzyści swoim klientom! Zastanów się nad tym, co jest ważne dla Ciebie? jak Ty czujesz się, działając w danej niszy? Co chcesz zmienić w danym temacie? Czy chcesz dawać dużo korzyści? Ale jak, powiesz? No niestety… tutaj trzeba działać w odpowiedni sposób. Czyli wiedzieć o ludziach w danej niszy, jak najwięcej. Musisz zobaczyć, jaką wartość możesz im dostarczyć. Zobaczyć, na co reagują ludzie w Twojej niszy… jakie treści są dla nich ważne? 

Jakie problemy rozwiążesz?

Ważne jest rozwiązanie problemów. Ważne jest, aby pokazać, że masz solidne rozwiązania. Nic samo nie przyjdzie w tych czasach, gdzie jest tyle słabych treści i spamowania. Internet jest coraz bardziej zaśmiecony, więc musisz się wykazać w danym temacie, aby dostarczać ludziom mega wartość! Pokazać się z dobrej strony. Pokazać, że masz się najlepsze rozwiązania w niszy! Więc nie ma tak lekko, jakby się wydawało. Nie można dostarczać byle czego! Musi być to coś dobrego i wartościowego dla klienta. Więc na co czekasz? Stwórz coś wartościowego dla swojej branży. Pokaż, że masz ciekawą wiedzę do dostarczenia. Na pewno jest to trudniejsze, niż spamowanie, ale nie ma co się poddawać. 

Jaką markę zbudujesz?

To też wpływa na Twoją sprzedaż i cenę. Na pewno nie będziesz dawał wszystkiego co wiesz, za 10 złotych i tak dalej… Więc trzeba dopasować swoją strategię cenową do działań, jakie podejmujesz. Trzeba dobrze wiedzieć, co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów. Nie jest to łatwe działanie, ale nie można się poddawać. Jakie Ty masz sposób na swoją cenę? Jak to wpływa na Twoją sprzedaż? Masz wiele sposobów na działanie w sieci, więc wybierz coś mądrze! 

Scroll to top