Co powinien robić internetowy twórca? Na co warto zwrócić uwagę?
Nie ma tak, że wszystkie rzeczy pójdą jak po maśle. Co Ty zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Chcesz zostać dobrym internetowym twórcą, który ma coś do przekazania w swojej niszy?
Co robi internetowy twórca?
Czy łatwo jest się dzielić swoimi przemyśleniami, czy wiedzą?
Jest sobą.
I tyle… nie pokazuje się jako super ekspert czy guru od samego początku. Jest po prostu sobą i działa każdego dnia. Nikogo nie naśladuje i nie kopiuje. Jest taki jak poza Internetem i tyle. Jednak wiele osób tego nie rozumie i próbuje kogoś naśladować, aby mieć takie same wyniki i rezultaty. Nigdy nie będziesz taki, jak ktoś inny. Bo każdy jest inny i ma inne umiejętności i nawyki. Zastanów się, jak Ty możesz wykorzystać swoje zasoby, aby być coraz lepszą wersją, ale SIEBIE! Jak Ty możesz wykorzystać swoje umiejętności?
Prowadzi bloga.
Bo warto, jest to robić, jako internetowy twórca. Nawet powinieneś. Ale to nie jest takie proste, jakby się wydawało. Bo wymaga to konsekwencji i determinacji. Samo się nie napisze, czy nie nagra. Ale nie przejmuj się, na początku będzie trudno i nie będzie się chciało tworzyć, ale to minie z czasem. Działaj z blogiem! A jeszcze lepiej z wideo i tekstem i głosem i tak dalej. Możesz tworzyć różne rodzaje treści i wybrać to, co dla Ciebie jest odpowiednie. Masz wiele możliwości, więc jakąś wykorzystaj! Zrób jak najwięcej, aby mieć wyniki w danej niszy!
Tworzy dyskusje i odpowiada na pytania.
Jakoś trzeba zaangażować swoich fanów czy klientów. Dlatego dobry do tego jest blog. To super sposób na dyskusję. Musisz tylko zacząć go pisać… Ale dasz sobie radę! Pytaj, dawaj wskazówki i rozmawiaj z ludźmi! To jest bardzo ważne w e-biznesie. Pytaj, angażuj i dawaj z siebie wszystko, aby tworzyć ciekawe rozmowy z ludźmi. Warto dzielić się swoją wiedzą i rozwijać dyskusję na różne tematy ze swoją niszą! Nie jest to łatwe, ale warto robić wszystko, aby osiągnąć swoje cele.
Zna niszę i grupę docelową.
I to bardzo dobrze musi ją znać! Nie ma, że się nie chce! MUSISZ znać swoich klientów lepiej niż oni sami! To jest bardzo trudne, ale i bardzo wartościowe dla Twojego biznesu. Poznaj więc dobrze całą niszę i jej problemy. Potem stwórz produkt z rozwiązaniem i sprzedawaj! Tyle czy aż tyle? Bo nie jest łatwo znać swoją niszę dogłębnie. Musisz wiele pracy włożyć w pracę nad niszą! Poznać ją bardzo dobrze i zrobić wszystko, aby dotrzeć do niej ze swoimi rozwiązaniami.
Ma efekty.
Bo działa! I dzięki temu tworzy sobie fundamenty sukcesu! Nie ma, że samo… nie ma, że się nie chce! Działa mimo wszystko! I to jest prawdziwy biznes, ale nie płacz, że nic nie działa i nie ma efektów! Trzeba działać! Rozwijać się! I nie poddawać, gdy nie ma pierwszych efektów.
Buduje społeczność i relację oraz udziela się w mediach społecznościowych.
To wydaje się proste, ale wcale takie nie jest. Bo trzeba dobrze ogarnąć swoją niszę. Trzeba dobrze ją poznać i codziennie ogarniać swój biznes i uczyć się nowych rzeczy! Bez tego nie ma sensu działać. Bo biznes wymaga uwagi i nauki nowych rzeczy jako internetowy twórca.