Do kogo kierujesz ofertę? Warto poznać dobrze grupę docelową!

Do kogo kierujesz ofertę? Co chcesz przekazać poprzez swoje produkty lub usługi? 

Jak chcesz pomagać ludziom? Co chcesz zacząć oferować, aby Twoi klienci pozyskali nowe rozwiązania ich problemów? Działanie w każdej niszy to poznawanie wyzwań ludzi! 

Do kogo kierujesz ofertę? Czym zachęcisz? 

Ważne jest to, do kogo kierujesz ofertę. Ważne jest, co chcesz przekazać swoim produktem. Nie ma lekko, więc trzeba się naprawdę postarać, aby mieć efekty w marketingu Twoich produktów i usług. Każda oferta ma być skierowana do jakiejś grupy odbiorców. Nie ma tak, że jedna oferta i wszyscy będą dni niej lgnęli. Fajnie by było, jednak trzeba naprawdę się postarać, aby mieć efekty. Musisz naprawdę zastanowić się nad tym, do kogo kierujesz ofertę i dlaczego ta grupa osób jest dla Ciebie ważna.

Zacznij od tego, aby mieć produkt lub usługę, która rozwiązuje problem Twoich klientów. Bez tego będzie naprawdę ciężko mieć jakąś dobrą sprzedaż. Podstawa to jakieś naprawdę działanie w kierunku stworzenia super produktu dla ludzi. Nie ma z tym lekko, zwłaszcza gdy sam musisz stworzyć swój produkt (np. kurs czy szkolenie stacjonarne o danym temacie).

Trzeba naprawdę dopasować swój produkt do ludzi. Do pokazania problemu i przedstawienia rozwiązania. Wiele osób nie widzi w czymś problemu i trzeba im to wytłumaczyć. Dlatego warto, jest znać ich jak najlepiej. Lepiej niż oni sami. A nie jest to łatwe. Musisz ogarnąć się i zacząć testować i sprawdzać wiele rzeczy w swoim e-biznesie. Nie ma tak, że oferta jest jedna i wszyscy będą kupować. Każdy ma trochę inne problemy, ale może tych ludzi segmentować, czyli dzielić na grupy o podobnych problemach czy zainteresowaniach. Wtedy łatwiej jest dopasować ofertę. To jedyny sposób na to, aby mieć jakieś efekty w sprzedaży.

Wiesz już, do kogo kierujesz ofertę? Jaka część klientów potrzebuje danego rozwiązania? Czy masz pomysł na jakąś fajną ofertę dla swoich klientów? Warto wiedzieć, co potrzebuje dana grupa ludzi. Trzeba to przetestować. Pokazać, że masz rozwiązania. Nie ma tak, że będzie łatwo znaleźć ten problem, ale gdy znajdziesz, to będziesz mieć już jakąś podstawę na działanie w danej niszy. Zacznij od dobrego poznania ludzi i ich problemów, aby oferta była dobrze dopasowana do Twoich klientów. Zacznij się rozwijać!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Masz dopasowaną ofertę?

Scroll to top