Dlaczego warto segmentować swoją niszę?

Dlaczego warto segmentować swoją niszę? Czy warto dzielić klientów?

Zastanówmy się, czy warto mieć segmentować swoich klientów? Dostarczać wszystko i dla wszystkich, czy tylko dla zainteresowanych? Według mnie warto dzielić rozwiązania czy listę w odpowiedni sposób. 

Dlaczego warto segmentować swoją grupę odbiorców? 

Bo to po prostu się opłaca. Nie musisz robić dużego kursu o danym problemie, tylko jego wycinek. Kierujesz wtedy swoje działania w odpowiednią liczbę osób i działasz z mniejszą grupą ludzi, masz przy tym lepsze efekty! Ale czy to takie proste jakby się wydawało? Niby tak, ale trzeba na to poświęcić czas i robić wszystko, by osiągnąć swoje cele. Co Ty masz do przekazania danej grupie potrzebujących? Jakie oni mają problemy i jak je możesz rozwiązać? Co możesz zmienić w niszy, dzięki pracy nad odpowiednią grupą osób? 

Zastanów się dobrze nad tym, w czym Ty chcesz być dobry i w czym chcesz się rozwijać? Jakie możesz dostarczyć rozwiązania? Jak dana grupa osób może pomóc Ci w osiąganiu odpowiedniej sprzedaży? Na pewno łatwiej jest pisać czy tworzyć coś dla części Twoich odbiorców, niż dla wszystkich na raz. Dzięki temu dostarczać lepsze rozwiązania! Masz lepsze wyniki swoich kursantów czy klientów. Oni po prostu mają dobrze określone rozwiązania! Więc zacznij działać i każdego dnia próbuje skierować ofertę do danej ekipy ludzi, aby lepiej Ci się dostarczało odpowiednie narzędzia dla nic. 

Co Ty zrobisz, aby segmentować niszę? Warto sprawdzać różne tematy na swoim blogu i zobaczyć, co jest chętnie czytane i jakie wyzwania mają Twoi czytelnicy. Dzięki temu dowiesz się, komu i jak dostarczyć wyniki. Więc zastanów się, czy podejmiesz taką pracę, aby osiągnąć sukces? To na pewno Ci się zwróci! Chociaż to dużo pracy i na pewno wiele testowania i szukania, ale nie ma co się poddawać! Zrób wszystko by osiągnąć swoje cele i przy tym pomagać ludziom w ich problemach. 

Ile masz możliwości w Internecie, to nie masz pojęcia! Trzeba tylko poszukać i zacząć myśleć nad tym, co dostarczyć wartościowego innym? Co takiego masz do przekazania ludziom z danej branży? Czy masz jakieś unikalne narzędzia, które pozwolą osiągnąć cel Twoim klientom? Masz pomysł na siebie, jako specjalistę w danym temacie? Jakim liderem chcesz zostać i  co takiego zmienić w swoim życiu, dzięki pomaganiu innym? Czy to łatwa droga? Na pewno nie, ale nie ma co się poddawać, gdy coś nie wychodzi. Trzeba wstać i wejść w działanie z nową energią i nowymi pomysłami. Osiągniesz to, ale musisz się starać z całych sił i wiedzieć, do czego dążysz! 

Więc zacznij działać i rozwijaj swoje kompetencje. Nic nie przyjdzie za darmo, więc dawaj z siebie, ile możesz. Masz na sukces wiele sposobów! Możesz osiągnąć swoje cele, ale musisz się za siebie zabrać i pracować nad sobą, aby być coraz lepszym ekspertem. A droga eksperta nie jest łatwa i wymaga poświęcenia! Więc poświęć się na pomaganiu innych i dawaj przy tym ogromną wartość, aby ludzie do Ciebie lgnęli! Jesteś wyjątkowy, więc to wykorzystaj! Masz coś do przekazania innym? To świetnie! Możesz mieć swoje miejsce w Internecie i dzielić się wiedzą! Tylko działaj i każdego dnia poszerzaj swoje kompetencje! 

Więc warto segmentować niszę? Warto, ale wymaga to dużej wiedzy o niszy i jej potrzebach. Nie możesz się przy tym poddawać, tylko kierować odpowiednie rozwiązania dla danej grupy osób. Masz w tym dużo pracy, ale to się zwróci. Nie możesz tylko przestać rozwijać się w niszy! Musisz o niej dużo wiedzieć, aby dostarczyć coś wartościowego!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Czy Ty dzielisz swoich odbiorców?

Scroll to top