Dlaczego nie ufają stronie? Co powoduje, że strona nie pomaga?

Dlaczego nie ufają stronie, którą prowadzisz? Ważne jest to w stronach… zwłaszcza firmowych!

Jakie błędy popełniają właściciele stron internetowych? O czym nie możesz zapominać, mając stronę w Internecie? Czy ciężko jest osiągnąć sukces, gdy nie ma się odpowiednich stron? TAK!

Dlaczego nie ufają stronie?

Co powoduje, że czytelnik nie widzi strony jako zaufanej?

Brak info o firmie.

Jeżeli masz firmę, to jej dane powinny być na stronie. Nie ma tego bardzo wiele stron, a to jest podstawa w biznesowych stronach. Pełne dane to podstawa, a dlaczego Ty tego nie masz? Czego się boisz? Przecież to są i tak publiczne dane w CEIDG, więc czemu nie dajesz ich na stronie? To tylko kopiuj i wklej! Tyle, a masz już duży plus u siebie na stronie. Dodaj wszystko, co ważne! Jeżeli masz działalność, to zawsze jakoś daje Ci przewagę.

Niczym się nie wyróżniasz.

Musisz się czymś wyróżnić na tle konkurencji. To może być dobra nazwa czy ciekawy slogan. Ale jest to już coś, czym możesz się wyróżnić… To już jest jakaś forma przewagi konkurencyjnej. Czym Ty możesz się wykazać w niszy? Co możesz zrobić, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe? Na co Ty i Twoja działalność położy nacisk? Naprawdę postaraj się rozwijać w niszy!

Mała liczba form kontaktów.

Teraz nie tylko mail czy telefon, ale i czat i inne formy komunikacji z klientem. Wszystko wymaga pracy i wdrożenia, ale myślę, że warto. Mówię tu o dużych firmach i wielkich punktach obsług klienta. Te małe firmy, to wystarczą telefon i mail. Musisz dostosować się do swoich klientów. Czat czy infolinia przez 24h to tylko dla tych, którzy naprawdę sporo sprzedają. Jak Ty możesz pomagać swoim klientom? Jakie formy kontaktu będą dla Ciebie najlepsze? Jakie dla klientów?

Brak wezwania do akcji.

Warto postarać się nad wezwaniem do akcji. Krótki opis działalności, ale dobrze napisany, zawsze skuteczny. Co chcesz, aby odwiedzający zrobili po wejściu na stronę? Napisali maila, czy zadzwonili? To tyle, na pewno pomoże w działalności internetowej. W ofercie ma być zawsze wezwanie do działania. A to jest już wyzwanie, więc ucz się copywritingu lub zleć to komuś.

Brak opinii.

Jeżeli takie masz, to warto się nimi pochwalić. Jak nie masz, to je zbieraj! Ważne jest, aby ludzie Ci zaufali i z chęcią dawali swoje rekomendacje. Na pewno nie wymyślaj! Warto dać coś w zamian za opinię swoich klientów!

Brak obecności w mediach społecznościowych.

Warto tam być i dawać również i tam wartość oraz pisać ciekawie! Dzisiaj to chyba podstawa, więc trzeba z tego korzystać. Jak Ty będziesz prowadził swoje profile? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele?

Wolna strona.

Można nad tym popracować. Są do tego odpowiednie narzędzia.

Złe i nieciekawe opisy produktów lub usług.

Jeżeli masz sklep, to jest to, bardzo ważne. Gdyby były to unikalne opisy, to już by było super! Postaraj się wyróżnić! Jak Ty to zrobisz? To już Twoja decyzja… warto mieć coś unikalnego w swoim sklepie.

Dlaczego nie ufają stronie, którą prowadzisz? Co powoduje, że nie daje ona żadnych wyników sprzedażowych?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Pochwal się swoją stroną biznesową!

Scroll to top