4U copywritingu, czyli jak kilka zasad ulepszy Twoją sprzedaż?

Co to jest 4U copywritingu? Co warto na ten temat wiedzieć?

Działanie i pisanie odpowiednich ofert jest bardzo ważne w Internecie. Trzeba się nauczyć pisać odpowiednie treści, aby dawały one odpowiednie wyniki. Nie ma lekko w nauce tego, ale trzeba robić to samemu lub komuś to zlecić, ale tu i tu warto poznać chociaż podstawy, aby pisać lepiej. Co warto wiedzieć o pisaniu skutecznych ofert?

Co to jest 4U copywritingu?

  1. Useful, czyli użyteczny. Produkt ma być użytecznym na rynku, w którym sprzedajesz. Bez tego nie masz szans się wybić w procesie sprzedaży. Każdego dnia ulepszaj swój produkt i nie poddawaj się za szybko. Aby produkt był użyteczny to potrzeba wiele pracy i zaangażowania. Bez pracy nie ma nic, tak samo jest z użytecznością produktu i samej oferty. Wszystko wymaga czasu, więc do dzieła! Zobacz jak Twój produkt może pomóc innym ludziom? Co możesz przekazać swoim produktem? Na ile znasz swój rynek i swoich klientów? Musisz dobrze poznać niszę i nie można o tym zapominać, bo sprzedawanie byle czego nie ma sensu! Musisz dobrze poznać całą niszę i ludzi się w niej znajdujących. To podstawa. Rozumiesz? Po zdobyciu informacji o problemach klientów, musisz ogarnąć swój marketing i sprzedaż i dostosować do realiów danej niszy. Nie ma lekko w budowie użytecznej oferty, więc trzeba działać, aby osiągnąć swoje cele. Musisz poświęcić wiele czasu na działanie i rozwój!
  2. Urgency, czyli pilność. Po co klient kupuje Twoje produkty? Jaką ma palącą potrzebę, że musi kupić akurat to w danej chwili? Musisz więc dobrze poznać swoich klientów i ich potrzeby, aby wbić się produktem w nisze. To tyle i aż tyle, bo to wcale nie jest szybki proces i wymaga trochę czasu. Szukaj tej palącej i pilnej potrzeby swoich klientów. Każdego dnia myśl o tym, co możesz lepiej sprzedać i w jaki sposób usatysfakcjonować klienta i jego potrzeby. Każdego dnia, a nie raz na miesiąc. Czego potrzebują Twoi klienci TERAZ? Co jest dla nich pilne i ważne? Zastanów się nad tym i rozwijaj siebie i swój copywriting. Naprawdę wiele pracy czeka Cię, jeśli chcesz mieć efekty. Stwórz sobie jakiś cel i do niego dąż. Jak Ty zdobędziesz zaufanie swojej grupy odbiorców?
  3. Unique, co unikalnego ma Twój produkt? Co pozwala Ci się wyróżnić na tle produktów konkurencji? Jak dobry jest Twój produkt? Co chcesz przekazać innym swoim produktem. Co masz innego niż reszta? To jest ważne w procesie budowy produktu i jego specyfikacji. Jaki produkt ogarniesz, aby był on naprawdę dobry? Co zmienisz w swojej marce, aby ogarnąć jeszcze lepszą sprzedaż? Co zmienisz, aby Twoi klienci mieli wyniki? Co unikalnego dostarczysz? Zastanów się nad tym, co jest dla Ciebie ważne, a co dla klientów? Ile możesz zmienić w życiu innych osób?
  4. Ultra specific, czyli produkt, który oferujesz ma być bardzo specyficzny! Co to oznacza? Że musisz bardzo się postarać, aby produkt który stworzysz ma być jedyny w swoim rodzaju! Klient po zastosowaniu produktu ma być ultra ZADOWOLONY! Nie możesz byle jak tworzyć produktu. Nie może być to co inni mówią, to ma być Twoja unikalna wiedza na dany temat. Tyle! Czym Ty się wyróżnisz w niszy? Co zrobisz dla swoich klientów, aby byli szczęśliwi i mieli efekty? Nie ma nic gorszego niż słaba oferta i produkt. Postaraj się, aby Twoja oferta była jak najlepsza i dawała Ci dużo satysfakcji, bo i Ty musisz się dobrze czuć w rozwiązywaniu problemów innych.

Jak Ty stosujesz 4U copywritingu? Co byś dodał do tego artykułu? Co warto wiedzieć o dostarczaniu odpowiednich tekstów?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy15 stycznia 2018

    Co myślisz o tej zasadzie copywritingu?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top