Żywy marketing, co warto wiedzieć o dobrym marketingu?

Jak wygląda według mnie wciąż żywy marketing w Internecie?

Dobry i żywy marketing to Twoje działania w sieci, które przynoszą Ci efekty w postaci sprzedaży. Na pewno nie jest zawsze łatwo wdrożyć marketing do firmy, gdy oczekuje się szybkich efektów! Trzeba poświęcić czas na swój marketing i nie poddawać się!

Czym jest żywy marketing?

Co warto robić online, aby Twój marketing działał? Nad czym się skupić?

Zbadaj rynek.

To podstawa w marketingu, aby był on dalej przydatny i żywy. To masz zrobić na samym początku. Zanim cokolwiek zaczniesz. Zanim będzie płacz, że produkt się nie sprzedaje. Bo potem nie ma wyjścia i będzie źle. Masz to też zrobić odpowiednio i dawać z siebie wszystko w czasie badania rynku.

Bo zgadywanie i brak badania rynku to najgorsze co możesz zrobić. Wtedy nic się nie uda, albo uda fartem. Ale ile można czekać na farta czy szczęście? Nie możesz zgadywać do cholery! Ja za Ciebie tego nie zrobię. Ty masz to zrobić, a jak nie umiesz, to zleć to innym. Ale znając życie to i tak na początku nie masz kasy, żeby to robić. Więc wiesz co?

Masz to zrobić sam!

I tyle…!

Bo wtedy masz dowody na to czy wchodzić w nisze, czy nie. I to jest najlepsze, co możesz zrobić przed rozpoczęciem biznesu. Nie ma sensu zgadywać. Masz zbadać rynek i tyle… Do roboty!

Badaj grupę docelową.

To samo co z badaniem rynku. Masz to zrobić i tyle. Bez tego masz nie zaczynać! Żebyś potem nie płakał i nie żalił się, że biznes jest beee… Jak bee… to beee. Nie pasuje? Więc do widzenia! – tak będzie na początku, jeśli nie zbadasz znowu grupy docelowej!

Biznes jest bezlitosny! Masz wszystko sprawdzić, zanim zaczniesz swój biznes. Żebyś potem nie żałował. Ja Cię tylko informuje. Masz zrobić, a jak nie to nie… Twoja decyzja. Tylko potem nie marudź! Zbadaj dobrze swój rynek i zacznij rozwijać się w niszy. Nie będzie lekko, ale dasz radę. Możesz się naprawdę wiele nauczyć o swojej niszy!

Testuj wszystko, co się da.

To podstawa w żywym marketingu. Masz testować każdą rzecz w swoim biznesie. Bez tego nie będziesz wiedzieć, co działa, a co nie. Testowanie zależy od wielu rzeczy. Raz jest to trudne, a niekiedy łatwe. Zależy, co testujesz i jakie masz możliwości testu. Dlatego warto poznać dobrze swój biznes i codziennie coś przetestować, aby mieć coraz lepszą na przykład konwersję czy sprzedaż. Sprawdzaj swój pomysł i rób wszystko, aby osiągnąć swoje cele marketingowe i sprzedażowe.

Dbaj o klientów:

  • tych nowych, bo warto szukać nowych klientów i zwiększać swoją grupę docelową. Musisz wiedzieć, skąd przychodzą i jakie miejsca warto odwiedzać w biznesie. To jest do zrobienia i warto to zrobić. Im więcej wiesz o swoich klientach, tym lepiej dla Ciebie! Nie jest łatwo utrzymać u siebie klientów, ale zrobisz to i będziesz wiedział  o swojej niszy jeszcze więcej!
  • i tych starych, aby poznać ich nawyki i problemy, by stworzyć dla nich idealny produkt czy usługę. Tu już ludzie Ci zaufali, więc warto podgrzewać to zaufanie i tylko dawać więcej wartości i korzyści.

Poznaj siebie i swój biznes.

Warto poznać całą otoczkę biznesu i siebie samego, aby wiedzieć, co w biznesie jest warte do zrobienia czy przetestowania. Biznes ma być jednym wielkim testem i sprawdzaniem wielu pomysłów. Dawaj z siebie 100% i działaj, aby biznes był coraz lepszy. Musisz dużo wiedzieć o sobie, aby prowadzić biznes naprawdę dobrze.

Skup się na najważniejszym.

Nie rób niczego bez planu. Rób wszystko, aby Twój biznes działał dobrze i się rozwijał.

Czym dla Ciebie jest żywy marketing?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Zrób to co napisałem na samym początku!

Scroll to top