Zwiększenie konwersji! Na co warto zwrócić uwagę?

Jak pomaga zwiększenie konwersji? Oto kilka sposobów na to jak to zrobić na stronie lądowania!

Jaki masz sposób na zwiększenie konwersji na swojej ofercie? Czy łatwo jest zmieniać i testować konwersję? O czym warto pamiętać? Masz już pomysł na swoją pierwszą ofertę?

Zwiększenie konwersji to ważna rzecz!

Miej cel. To podstawowa sprawa. Nie możesz działać w ciemno. Dokładnie ustal cele jakie masz przy swoim landing page. Jakie korzyści chcesz uzyskać, tworząc stronę landing page? Warto mieć cele i się na nich skupić! Postaraj się dać z siebie wszystko!

Unikaj przeszkadzaczy na stronie. Nie może być tego za dużo. Ma być tylko tekst i formularz zakupu czy zapisania na listę. Nic innego nie potrzeba. Nie dodawaj linków do innej strony i zbyt dużej ilości obrazków/gifów itp. Ma być funkcjonalnie, a nie zawsze ładnie!

Dodaj opinię. To zwiększa konwersję. Mają być to jednak prawdziwe opinie, a nie wymyślone jak robi to wiele osób. Opinia powinna mieć kontakt do osoby, która tą opinię dodaje. Warto używać opinii na swojej stronie landing page. To dobry sposób na zwiększenie konwersji.

Odpowiednie nagłówki. Warto się nad nimi zastanowić, bo dobry nagłówek zrobi bardzo wiele. Warto je zmieniać i wybrać ten najlepszy. Musisz wycisnąć ze swojej strony jak najwięcej! Pokazać najlepszy nagłówek, którzy przetestujesz! A właśnie, TESTY!

Testuj. Nie ma nic bardziej przydatnego. Masz testować co się da! Testuj do skutku, aż strona będzie miała ogrom zapisów czy sprzedaży. Co można testować?

– nagłówek

– wygląd

– nawigację

– ofertę

– wymiary zdjęć

– cenę

– bonusy

– itp. itp. Co Ci przyjdzie do głowy

Korzyści są bardzo ważne. Dodaj ich jak najwięcej. Nie mów o cechach, ale o korzyściach jakie daje produkt. Wypisz każdą, nawet najmniejszą korzyść, aby zachęcić czytelnika do działania. Im więcej, tym lepiej! Oby było tego dużo!

Odpowiednia oferta. Spróbuj testować różne oferty i zobacz jaki pakiet produktów sprzedaje się najlepiej. Oferta powinna być inna niż u konkurencji i wyjątkowa. Musisz dodać wartościową ofertę. Pokazać swoje najlepsze produkty!

Odpowiednia gwarancja. Nie może być za krótka. Dodaj taką gwarancję, która przyciągnie klienta do zakupu.

Niech nie będzie za dużo opcji do zakupienia, aby klient się nie zniechęcił

Rób testy. To podstawowa rzecz w zwiększaniu konwersji. Testy i testy i testy. Rób wszystko, aby Twoja konwersja w sklepie czy ofercie była jak największa i dobrze zoptymalizowana. Testowanie to najprostszy sposób na zwiększenie konwersji. Bez testów nie wiesz jaką konwersję masz dlatego musisz testować swoją ofertę i ciągle ją ulepszać. Bez testów nie wiesz czy idziesz w dobrym kierunku. Zobacz ile testy dają Ci możliwości.

Miej odpowiednie USP. Twoja unikalna propozycja sprzedaży powinna być jaka? UNIKALNA!! To tyle i aż tyle. Musisz czymś się wyróżnić, żeby ludzie kupowali od Ciebie a nie od konkurencji. Wymyśl coś ciekawego i interesującego. Bez ciekawego USP nie ma co zaczynać sprzedaży. Unikalnych rzeczy może być naprawdę wiele. Zastanów się, co opisuje Twój biznes najlepiej.

Miej wartościową propozycję. To się trochę łączy z USP. Musi być to coś unikalnego, ale i wartościowego zarazem. Nie możesz wymyślić byle gówna i myśleć, że się uda i nikt nie zauważy, że sprzedaje byle co. Zastanów się dobrze nad swoim produktem czy usługą.

Stwórz lejek sprzedaży. Twój lejek sprzedaży powinien być dobrze przemyślany. Lejek sprzedaży to cały proces od początku aż do zakupu. Wszystko powinno być strategicznie przemyślane i zoptymalizowane. Lejek powinien Ci dać dużo doświadczenie i pozwala na jeszcze lepszą strategię sprzedaży w Twoim biznesie.

Oddal obiekcję klienta. To ważna rzecz, aby ludzie zaczęli kupować to warto z nimi popracować nad tym czego się boją i dlaczego nie kupują. Wszystko jest do zrobienia. trzeba po prostu poznać dobrze klienta i dobrze poprowadzić go przez sprzedaż produktu lub usługi.

Zwiększ zaufanie. Buduj zaufanie od samego początku. Wszystko powinno być przemyślane i zbudowane tak, aby budować właśnie to zaufanie. Odpowiedni wygląd i tekst sprzedażowy – to wszystko jest ważne. Ludzie nie ufają byle komu, więc warto zrobić wszystko, aby budować to zaufanie.

Stwórz łatwą i przyjemną sprzedaż. Niech proces zakupu będzie jak najprostszy. Szybkie płatności czy szybka wysyłka to podstawa.

Odpowiednie komunikaty. Czyli pokazujesz jak klient ma kupić. Ma na końcu być wezwanie do akcji (call to action), które powie co klient po przeczytaniu oferty ma zrobić. Może to sprzedaż czy zapis na coś innego. Ale warto, aby klient wiedział co ma wykonać na samym końcu.

Jakie Ty masz sposoby na zwiększenie konwersji?

1 Comment

  1. Co robisz, aby zwiększyć konwersję?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top