Najlepsza oferta na rynku to podstawa Twojej działalności!

Czym dla Ciebie jest najlepsza oferta na rynku? Co sobie wyobrażasz, gdy mówisz, że Twoja oferta jest najlepsza?

Zacznij od badania rynku.

To podstawa i będę o tym zawsze pisał i pisał. To jest ważne i nie można o tym zapominać. Na początku zawsze musisz zbadać niszę i znajdujących się w niej ludzi. Co jest ważne w badaniu rynku? Przede wszystkim to, że ma być to zrobione dobrze i nie można się z tym śpieszyć, bo nie warto… Każda nisza ma być dobrze zbadana i masz wiedzieć, czego ludzie w niej potrzebują. Zastanów się nad tym, jak możesz to badanie rynku zrobić. W jaki sposób ogarniesz tę Twoją idealną dla Ciebie niszę? Co chcesz jej przekazać? Jak możesz ją zbadać skutecznie? Co możesz się dowiedzieć o swojej potencjalnej niszy? Czy ta wiedza będzie przydatna? Co zrobisz, aby jak najlepiej ją wykorzystać?

Potem szukaj problemów i je rozwiąż.

To kolejny etap, który musisz przejść. Po prostu szukaj problemów ludzi w niszy. Tyle i aż tyle, bo to często nie jest takie oczywiste. Jak masz zbadany dobrze rynek, to znalezienie problemu nie będzie takie trudne. Wystarczy naprawdę wejść w niszę i ją dobrze zbadać i dawać dobre rozwiązania. Masz już pomysł na to, jak zbadać to w miarę szybko i skutecznie? Warto się zastanowić nad strategią badania niszy i jej problemów tak, aby w przyszłości robić to lepiej. Możesz to potem powielać w innych niszach. A im więcej ciekawych mikro rynków, tym lepiej dla Ciebie i Twojego biznesu. Warto szukać nowych możliwości i rozwijać się stopniowo w różnych branżach. Ale to wszystko z czasem. Najpierw wybierz jedną rzecz i wykorzystaj ją na maksa!

Zacznij od wartości.

To ma być podstawą Twoich produktów. WARTOŚĆ!

Ma być ona na pierwszym miejscu i tyle. Nie będzie z tym lekko, bo dzisiaj klienci są bardzo wymagający i chcą naprawdę dobrej wartości i nie chcą byle czego. Jak możesz stworzyć ten idealny produkt? Co możesz przekazać swoim klientom najlepszego? Jak możesz przekazać tę wartość innym? W jakim produkcie? Z jaką wartością? Zastanów się nad tym… Co stworzysz dla swojej grupy odbiorców? Ile wartości możesz jej dać, aby rozwinąć się w danej branży?

Stwórz produkt.

I tu jest potrzebna Twoja motywacja i wyobraźnia do tego, aby zrobić to dobrze. Nie będzie z tym lekko na początku ,ale jest wiele sposobów na tworzenie własnych produktów. Ebooki, audio, wideo, produkty fizyczne i różne kombinacje tych rzeczy. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Nie ma co się zastanawiać, tylko zacznij tworzyć już dziś coś ciekawego dla Twojej niszy! Na pewno nie będzie Ci łatwo, bo budowa dobrego produktu wymaga dużo czasu i ciekawej wiedzy do przekazania. Więc możesz powoli myśleć nad jakimś produktem dla swojej niszy. Ale zbadaj potrzeby, zanim zaczniesz działać coś więcej w danym temacie, aby nie stworzyć produktu, którego nikt nie chce.  Najlepsza oferta jest wtedy, gdy produkt jest dopasowany do niszy!

Wypromuj go poprzez marketing.

Musisz poznać to, jak promować swoje produkty. Jak pokażesz, że są one wartościowe? Co będziesz chciał przekazać poprzez swój marketing i promocję? Zacznij od pokazania dobrej oferty! Pokaż, że warto kupić od Ciebie. Jaki masz pomysł na swój marketing? Tutaj można dużo pisać, ale zajmij się tym, aby działać jak najwięcej marketingowo. Blog, email marketing, inne media społecznościowe, może reklama? Może content marketing? I inne ważne sprawy… Wybierz coś dla siebie i zacznij rozwijać się w danym temacie. Na pewno nie będzie Ci lekko, ale trzeba sobie radzić. Nie każdy lubi marketing, ale podstawy trzeba poznać! Nie musisz robić wszystkiego na raz, ale wybierz dwie rzeczy i zacznij promować swoją internetową działalność.

Sprzedawaj za dobrą cenę.

Warto ustalić sobie ciekawą cenę dla Ciebie i Twoich klientów. Warto ją testować i sprawdzać jej wysokość. Co sprawdzi się najlepiej? Coś droższego czy tańszego? Jaki widełki cenowe Cię zadowalają? Co zadowoli Twoich klientów? Wszystko trzeba u siebie przetestować i sprawdzić, czego oczekuje Twoja nisza?

Czym dla Ciebie jest najlepsza oferta w Twojej niszy?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy26 lipca 2018

    Co byś do tego dodał?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top