Jakie pytania w biznesie warto sobie zadawać? O co warto pytać i się każdego dnia?
Warto mieć odpowiednie nastawienie do działania. Wiedzieć, jakie pytania sobie zadać, aby osiągnąć sukces w swojej niszy. Co warto sobie uzmysłowić, mając coś do przekazania w danej niszy?
Oto ważne pytania w biznesie!
Zastanów się nad nimi dobrze i codziennie sobie je zadawaj!
W jakiej niszy jestem?
To podstawowe pytanie. W jakim rynku się znajdujesz? Jakie są produkty? Jakie korzyści dajesz? Jakie problemy rozwiązujesz? Co robisz, aby się rozwijać? Co chcesz przekazać innym? Jak chcesz pomagać ludziom? Jakimi wartościami się kierujesz? Co chcesz się nauczyć i jakie umiejętności zdobyć? Co chcesz pokazać swojej niszy? Jak chcesz ją zmienić swoim działaniem? Co chcesz zrobić lepiej od konkurencji? Zastanów się nad tymi pytaniami!
Kim jest klient?
Jakiego idealnego klienta masz? Komu sprzedajesz? Czego klient potrzebuje? Jak do niego dotrzesz? Gdzie się on znajduje? Czego szuka klient i ile pieniędzy jest w stanie dać za rozwiązanie danego problemu? Jak możesz pokazać pilną potrzebę zakupu Twoich produktów? Co chcesz przekazać klientom poprzez swoją ofertę? Ile chcesz przekazać wiedzy ludziom?
Co sprzedaje?
Jakie masz produkty? Jak pomagają one innym? Jakie korzyści dają? Dlaczego je sprzedajesz? Jaką masz misję, sprzedając produkt? Czy Twój produkt rozwiązuje problemy innych? Jakie ma korzyści i co daje klientom? Co chcesz sprzedawać oprócz wartości? Swoją markę? Ile masz w sobie sił, aby osiągnąć cele sprzedażowe?
Jak być dalej od konkurencji?
To warto także sobie powtarzać, pytać i kombinować co dalej. Nie możesz stać w miejscu, zwłaszcza gdy masz biznes internetowy. Jak możesz pokonać konkurencję i zdobyć przewagę konkurencyjną? Czym się wyróżniasz i jakie masz cele w swojej sprzedaży i marketingu. Musisz to wszystko wiedzieć, aby sprzedaż była bardzo dobra. Musisz pokazać konkurencji, że nie mają z Tobą szans! Masz być niepokonany i ciągle rozwijać swoją markę, aby być lepszym od konkurencji?
Jak zapamiętuje mnie klient?
Co myśli o Tobie klient? Co myśli po zakupie? Co myśli przed zakupem? Warto i nad tym się zastanowić? Jak chcesz, aby Cię zapamiętali? Wszystko jest do zrobienia jeśli masz odpowiednią pomoc. Musisz zrobić dużo, aby wejść w skórę klienta i zobaczyć, czego potrzebuje w danym czasie. Warto poznać potrzeby klientów! Ważne jest, aby pracować nad swoją marką, aby inni jej zaufali. Aby kupowali od Ciebie!
Dlaczego mają kupić od Ciebie?
No właśnie DLACZEGO? Co takiego masz Ty, czego nie ma konkurencja? Czym warto się wyróżnić? Jak możesz pomóc innym? Jak pokażesz, że jesteś najlepszy i że masz świetny produkt? Jak wyróżnisz się swoim rozwiązaniem i ofertą? Co możesz zrobić lepiej w sprzedaży, aby wykazać się w niszy?
Gdzie mam być?
Gdzie są Twoi klienci? W Internecie czy na rynku lokalnym? Jak do niego dotrzesz? Co warto wiedzieć o nich? Wiesz, gdzie musisz przebywać, aby klient do Ciebie dotarł (lub Ty do niego). Pokaż, że znasz potrzeby swoich klientów!
Te pytania w biznesie warto sobie zadać. Jakie Ty pytania sobie zadajesz?
Jakie pytania Ty sobie zadajesz?