Zaangażowani czytelnicy, co robić, aby byli aktywni i kupowali?

Co robić, aby zaangażowani czytelnicy rozmawiali z Tobą często poprzez bloga i dawali wartość poprzez na komentarze i różne dyskusje?

Co zrobić, aby czytelnicy byli zaangażowani i budowali wraz z Tobą ciekawą społeczność i kupowali do Ciebie?

Edukuj ich.

Poprzez edukację swoich klientów możesz dawać im ciekawsze produkty i dawać każdego dnia wartość poprzez ciekawe wpisy i dyskusje na blogu. Nie możesz wmawiać sobie, że klient wie wszystko, bo nigdy nie wie o danym produkcie czy usłudze wszystkiego.

Musisz często najpierw nauczyć klienta co i jak, a dopiero potem coś mu sprzedać. Edukacja klientów według mnie jest bardzo ważna i kluczowa w Twoim blogu, a potem w biznesie. Często ludzie kupują w ciemno, a potem zwracają produkt, bo nie umieją go użyć. Dlatego każdego dnia ucz swoich klientów i dawaj im dużo wiedzy, którą będą mogli razem z Twoim produktem wykorzystać. Tylko wtedy będą efekty i ludzie będą zaangażowani. Jak Ty będziesz ogarniał swoją sprzedaż? Co dasz swoim klientom, aby byli zadowoleni?

Buduj relację.

To podstawa, aby ludzie byli aktywni na Twoim blogu. Musisz z nimi budować relację, aby Ci zaufali i uczyli się nowych rzeczy do Ciebie, a potem kupowali Twoje produkty. Relacja jest w tym kluczowa i daje Ci ogrom możliwości. Zaangażowani czytelnicy to najlepsi kupujący. Bądź dla nich bardzo pomocny i działaj każdego dnia w kierunku budowy relacji. Dobra komunikacja to dzisiaj klucz, więc trzeba wielu działań, aby osiągnąć cel i przybliżyć ludzi do swojej marki. Jak Ty zbudujesz swoją relację?

Pisz dla klientów.

Pisz o tym, co jest dla nich wartościowe Nie pisz o głupotach, tylko o czymś ciekawym z danej niszy. Nie pisz tylko dla pisania, ale miej jakąś misję swojego działania biznesowo-blogowego. Ja uwielbiam blogować i dawać ludziom wartość i wiedzę. Może o Tobie się to spodoba i będziesz mieć w przyszłości efekty!  Życzę Ci tego! Blogowanie to super sprawa i trzeba wielu działań, aby to pracował on na Twoją markę. Zastanów się, co dla Twoich klientów jest ważne?

Szanuj ich punkt widzenia.

Czasem ktoś się z Tobą nie zgodzi, ale właśnie o to chodzi żeby tworzyć ciekawe dyskusje. Warto rozmawiać z ludźmi i patrzeć na ich reakcję na dane słowa. Musisz szanować punkt klienta, ale i mieć swoje zdanie. Możesz, ale nie musisz się zgadzać, więc rozmowy z klientami mogą być naprawdę wartościowe!

Dawaj wartość.

Wartość i wartość… To jest najważniejsze! Bez wartości zaangażowanych klientów nie będzie… Warto dobrze znać swoją niszę i wtedy pokazać, że masz coś ciekawego do powiedzenia. Wartość jest najważniejsza. Ile Ty jej dajesz w swoich produktach? Co chcesz zmienić w życiu swojej niszy? Zastanów się, ile Ty rozwiązań możesz dać, aby pomóc swoim klientom? Czym dla Ciebie są zaangażowani czytelnicy?

Scroll to top