Zaangażowani czytelnicy, co robić, aby byli aktywni i kupowali?

Co robić, aby zaangażowani czytelnicy rozmawiali z Tobą często poprzez bloga i dawali wartość poprzez na komentarze i różne dyskusje?

Co zrobić, aby czytelnicy byli zaangażowani i budowali wraz z Tobą ciekawą społeczność i kupowali do Ciebie? To ciężkie w tych czasach, ale jakoś trzeba się wyróżnić w swoich działaniach!

Kim są zaangażowani czytelnicy?

Co robić, aby Twoi klienci byli aktywni na blogu czy w social media?

Edukuj ich.

Poprzez edukację swoich klientów możesz dawać im ciekawsze produkty i dawać każdego dnia wartość poprzez ciekawe wpisy i dyskusje na blogu. Nie możesz wmawiać sobie, że klient wie wszystko, bo nigdy nie wie o danym produkcie czy usłudze wszystkiego.

Musisz często najpierw nauczyć klienta co i jak, a dopiero potem coś mu sprzedać. Edukacja klientów według mnie jest bardzo ważna i kluczowa w Twoim blogu, a potem w biznesie. Często ludzie kupują w ciemno, a potem zwracają produkt, bo nie umieją go użyć. Dlatego każdego dnia ucz swoich klientów i dawaj im dużo wiedzy, którą będą mogli razem z Twoim produktem wykorzystać. Tylko wtedy będą efekty i ludzie będą zaangażowani. Jak Ty będziesz ogarniał swoją sprzedaż? Co dasz swoim klientom, aby byli zadowoleni?

Buduj relację.

To podstawa, aby ludzie byli aktywni na Twoim blogu. Musisz z nimi budować relację, aby Ci zaufali i uczyli się nowych rzeczy do Ciebie, a potem kupowali Twoje produkty. Relacja jest w tym kluczowa i daje Ci ogrom możliwości. Zaangażowani czytelnicy to najlepsi kupujący. Bądź dla nich bardzo pomocny i działaj każdego dnia w kierunku budowy relacji. Dobra komunikacja to dzisiaj klucz, więc trzeba wielu działań, aby osiągnąć cel i przybliżyć ludzi do swojej marki. Jak Ty zbudujesz swoją relację?

Pisz dla klientów.

Pisz o tym, co jest dla nich wartościowe. Nie pisz o głupotach, tylko o czymś ciekawym z danej niszy. Nie pisz tylko dla pisania, ale miej jakąś misję swojego działania biznesowo-blogowego. Ja uwielbiam blogować i dawać ludziom wartość i wiedzę. Może o Tobie się to spodoba i będziesz mieć w przyszłości efekty!  Życzę Ci tego! Blogowanie to przydatna sprawa i trzeba wielu działań, aby to pracował on na Twoją markę. Zastanów się, co dla Twoich klientów jest ważne?

Szanuj ich punkt widzenia.

Czasem ktoś się z Tobą nie zgodzi, ale właśnie o to chodzi, żeby tworzyć ciekawe dyskusje. Warto rozmawiać z ludźmi i patrzeć na ich reakcję na dane słowa. Musisz szanować punkt klienta, ale i mieć swoje zdanie. Możesz, ale nie musisz się zgadzać, więc rozmowy z klientami mogą być naprawdę wartościowe!

Dawaj wartość.

Wartość i wartość… To jest najważniejsze! Bez wartości zaangażowanych klientów nie będzie… Warto dobrze znać swoją niszę i wtedy pokazać, że masz coś ciekawego do powiedzenia. Wartość jest najważniejsza. Ile Ty jej dajesz w swoich produktach? Co chcesz zmienić w życiu swojej niszy? Zastanów się, ile Ty rozwiązań możesz dać, aby pomóc swoim klientom? Czym dla Ciebie są zaangażowani czytelnicy?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co jest ważne dla Twojej sprzedaży i dla klienta? Jak to możesz połączyć?

Scroll to top