Wtedy klient nie kupi! Na co zwrócić uwagę w sprzedaży?

Kiedy klient nie kupi Twoich usług czy produktów? Co powoduje, że nie masz dobrej sprzedaży? Co warto zrobić, aby w końcu sprzedaż była dobra?

Niczym się nie wyróżniasz.

To jest chyba najczęstszy problem w sprzedaży, że nie masz dobrego produktu lub usługi. Po prostu niczym się nie wyróżniasz na tle innych produktów. Masz albo coś podobnego, albo coś całkiem z kosmosu, którego nikt nie chce kupić. Musisz przed sprzedażą poznać dobrze rynek i potrzeby klientów. Bez tego jest ciężko sprzedawać. Bo jak niczym nie wyróżnisz się od swojej konkurencji to po co sprzedajesz? Mieć to samo co inni to nie ma sensu. Tylko szkodzisz sobie i swojej sprzedaży, po prostu będąc takim jak reszta. Jak Ty możesz się wyróżnić? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe? Jakie masz plany na kolejne działania? Zastanów się nad tym dobrze i zrób wszystko, aby mieć ciągle cel sprzedażowy w głowie.

Niedostosowana cena.

To też jest częsty problem w sprzedaży, że nie masz ceny, która zachęca do kupna lub nie masz tej ceny dobrze dostosowanej i przetestowanej w swojej niszy. To wszystko wymaga pracy, ale na pewno oferta będzie dużo lepsza, gdy stworzysz kilka wariantów cen. Zobacz co sprzedaje się najlepiej i zostaw jedną cenę.Czasem większa cena daje lepsze efekty. Czasem mniejsza jeszcze lepsze, ale tak jak mówię, to wszystko trzeba przetestować i zobaczyć w swojej niszy. Testowanie ceny jest bardzo ważne i musisz zrobić jak najwięcej, aby dopasować cenę do swojej grupy odbiorców. Pomyśl, jak możesz to zrobić dobrze! Co zrobisz, aby ceny zadowalały Ciebie i Twoich klientów?

Nie mają nagłej potrzeby i nie widzą w produkcie nic dla siebie i nie są przekonani do zakupu.

To też jest błąd i klient nie kupi Twojego produktu. Bo nie widzi po prostu sensu zakupu, bo go nie przekonałeś. To tyle i aż tyle. Takie coś głupiego, że nie przekonasz kogoś do zakupu zawala Twoją sprzedaż, a wystarczy dobrze napisać ofertę. Dobry copywriter powinien napisać Twoją ofertę. A jak się samemu nie znasz to nie ma sensu. Napisanie skutecznej oferty też nie jest łatwe! Wymaga to dużo wiedzy o niszy i produkcie. Ale nie jest to niewykonalne. Możesz nauczyć się pisać dobre oferty i mieć z tego naprawdę dobre wyniki. Jednak nie jest to łatwe na początku i wymaga dużo pracy. Więc jak? Uczysz się sam pisać teksty sprzedażowe czy to komuś zlecisz?

Kupują u konkurencji, bo zostali przekonani.

To też jest częste według mnie w sprzedaży, że się nie przekonało do zakupu. Musisz jakoś przekonać do siebie ludzi z niszy. Bez tego jest naprawdę ciężko, więc do roboty i nie poddawaj się. Sprzedaż w Internecie nie jest taki łatwa jak niektórzy mówią. Trzeba dużo testować i ciągle się uczyć i poznawać swoją niszę i potrzeby klientów. Jak Ty wyróżnisz się spośród konkurencji? Co Ty zrobisz, aby osiągnąć swój cel sprzedażowy? Na pewno nie będzie Ci lekko odróżnić się od konkurencji, ale jakiś sposób trzeba znaleźć. Z czegoś musisz być kojarzony w niszy!

Kiedy jeszcze klient nie kupi Twoich produktów?

Scroll to top