Wideo marketing, czyli jak wykorzystać potencjał wideo?

Jak wygląda dobry wideo marketing? Co warto wiedzieć na temat tego typu promocji?

Dobry tytuł.

To podstawa w dobrym marketingu wideo. Wszystko jest ważne w jakości wideo, ale tytuł jest równie ważny. Nie możesz zapominać o tym, aby tytuł był przyciągający i zachęcał do oglądnięcia wideo. To wymaga trochę testów i pracy, ale każdy tytuł powinien być dobry i skuteczny. Samo się nie zrobi, więc zabieraj się do roboty i tyle! Jakość jest najważniejsza. Potem zacznij testować różne tytuły i zobacz, jak Twoja społeczność reaguje. Masz pomysł na kilka następnych wideo i na tytuły?

Wykorzystaj potencjał.

Wideo ma w dzisiejszych czasach duży potencjał i warto się nad tym zastanowić. Nie musi być to na początku nie wiadomo! Nie musisz być reżyserem, żeby stworzyć ciekawy poradnik czy opowiadać o czymś przed kamerą. Możesz nagrywać sam głos ze slajdami i też będzie OK. Ważne jest, aby ludzi zaczęli Cię słuchać. Ważne jest, abyś zaczął!

Świetne treści są zawsze na propsie.

Bo dobre treści zawsze się przebiją! Ale trzeba też trochę je promować. Nie ma co się zastanawiać, tylko zacznij nagrywać już dziś! Nie trzeba sprzętu za tysiące. Dziś komórki nagrywają coraz lepiej. Kamerka jest nawet w laptopie! Może jakość nie będzie zabójcza, ale na początek? Nie ma sensu mówić, że się nie masz jak za to zabrać. Nie twórz wymówek, tylko działaj!

Opowiadaj.

Pokazuj siebie i swój styl życia. Pokaż swój biznes i swoje hobby. Wszystko trzeba spróbować i zobaczyć, jaki typ treści jest najlepszy. Wszystko znowu wymaga testów. Nie możesz działać byle jak i czekać na efekty. Każdego dnia do przodu. Aby było jak najlepiej!

To budowa marki.

I to super sposób na budowę marki. Bo wideo lubi każdy i super się słucha dobrego mięcha. Ale trzeba się postarać i dawać naprawdę dobre treści. Spróbuj, może się uda!

Edukuj.

Ja to robię, bo to lubię, ale może i Ty jakoś możesz przekazać swoją wiedzę? Każdy ma jakąś unikalną wiedzę i doświadczenie. Każdy ma coś w sobie…

Buduj społeczność i bierz feedback od oglądających.

To chyba oczywiste. Nie ma co się o tym rozpisywać. Sprawdzaj, co działa, a co nie.

 

Jak u Ciebie wygląda wideo marketing?

Scroll to top