W jakiej sytuacji jest Twój klient? Jak mu pomożesz?
Na pewno Twój klient ma jakiś problem i Ty możesz spróbować go pokonać. Co Ty robisz, aby znaleźć te potrzeby i je wypełnić? Co możesz zyskać, dzięki pracy nad tym, aby pomagać ludziom w ich wyzwaniach?
W jakiej sytuacji jest Twój klient?
Jak ktoś szuka rozwiązania, to znaczy, że ktoś ma problem z daną rzeczą. I to już zależy od tego, w jakiej niszy jesteś… Zastanów się nad tym, co Ty możesz zrobić, aby pomóc osiągnąć innym cel? To jest bardzo trudne zadanie na początku, gdy nie zna się dobrze swojej niszy i gdy nie ma się na tyle doświadczenia. Więc początki mogą być ciężkie… jednak w końcu osiągniesz wprawę i będziesz mieć wyniki! Pokonasz swoje problemy i będziesz umiał pomóc innym na starcie! Warto więc przecierać takie szlaki, aby potem wiedzieć, jak pomóc rozwiązać problem. Bo na początku i to w każdej niszy, każdy ma jakieś wyzwania i Ty na pewno je miałeś! Więc zabierz się do roboty i zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele. Pomaganie ludziom w ich problemach jest bardzo dobre i budujesz dzięki temu dużo doświadczenia. Ale nie ma nic za darmo. Musisz dużo pracować nad danym tematem, aby inni Cię w nim zauważyli. Musisz pokazać, że masz dobre rozwiązania i że możesz pomóc danej grupie osób. Aby inni Cię zauważyli, to musisz się postarać i pokazać małe metody na sukces. Pokazać na początku relacji, że znasz się na rzeczy! A wiele ekspertów zapomina, jak zaczynało i jak ciężko było zacząć. Ty też możesz pokazać swoją drogę i przy tym budować sobie wizerunek. Nie będzie to łatwe zadanie, ale nie ma co się poddawać.
Wiele ludzi też nie zna sytuacji klienta i zgaduje i tworzy pod to produkt. Badanie niszy i jej potrzeb jest równie ważne! Nie można zapominać, że ogarnięcie problemu to także dobre zbadanie potrzeb niszy, a nie zgadywanie i poleganie tylko na sobie.
Bo Ty możesz być w czymś dobry, a drugi może mieć z tym, problem, więc trzeba wszystko wyjaśnić. Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele! Ale pamiętaj o tym, aby wejść w skórę klienta i sprawdź, co dla niego jest ważne! Spróbuj oczami klienta zobaczyć, jakie masz wyzwania i z czym możesz mieć problem. Rozwiąż każdą obiekcję klienta i pokaz mu, że masz dla niego dobre rozwiązania. Zobacz, jakie problemy może mieć każdy początkujący i rozwiąż jego obawy za każdym razem. Pokaż mu, że można w danej dziedzinie rozwiązać problem! Zabierz się ostro do roboty i wczuj się w potrzeby klienta, w jego sytuację! Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele! Ale nie zapominaj o tym, aby najpierw dobrze poznać siebie i swojego klienta. Nie martw się ofertą, póki nie masz stworzonego produktu. Nie myśl, jak się rozliczać, póki nie masz sprzedaży.
Na każdy problem u siebie znajdziesz rozwiązanie u ludzi mądrzejszych i z większym doświadczeniem. To samo może być u Ciebie! Możesz być mądrzejszy od innych i dzielić się swoją wiedzą. Każdy może pomóc Ci na każdym etapie swojego działania w Internecie… ale trzeba działać i szukać tych rozwiązań! Nie ma tak, że eksperci sami do Ciebie napiszą. Wykaż się w jakimś temacie i znajdą się odpowiedni ludzie, od których możesz się uczyć!
Jak Ty ogarniasz swoich klientów?
Czego uczysz się od lepszych?