W jakiej sytuacji jest Twój klient? Co o nim wiedzieć?

W jakiej sytuacji jest Twój klient? Jak mu pomożesz?

Na pewno Twój klient ma jakiś problem i Ty możesz spróbować go pokonać. Co Ty robisz, aby znaleźć te potrzeby i je wypełnić? Co możesz zyskać, dzięki pracy nad tym, aby pomagać ludziom w ich wyzwaniach? 

W jakiej sytuacji jest Twój klient?

Jak ktoś szuka rozwiązania, to znaczy, że ktoś ma  problem z daną rzeczą. I to już zależy od tego, w jakiej niszy jesteś… Zastanów się nad tym, co Ty możesz zrobić, aby pomóc osiągnąć innym cel? To jest bardzo trudne zadanie na początku, gdy nie zna się dobrze swojej niszy i gdy nie ma się na tyle doświadczenia. Więc początki mogą być ciężkie… jednak w końcu osiągniesz wprawę i będziesz mieć wyniki! Pokonasz swoje problemy i będziesz umiał pomóc innym na starcie! Warto więc przecierać takie szlaki, aby potem wiedzieć, jak pomóc rozwiązać problem. Bo na początku i to w każdej niszy, każdy ma jakieś wyzwania i Ty na pewno je miałeś! Więc zabierz się do roboty i zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele. Pomaganie ludziom w ich problemach jest bardzo dobre i budujesz dzięki temu dużo doświadczenia. Ale nie ma nic za darmo. Musisz dużo pracować nad danym tematem, aby inni Cię w nim zauważyli. Musisz pokazać, że masz dobre rozwiązania i że możesz pomóc danej grupie osób. Aby inni Cię zauważyli, to musisz się postarać i pokazać małe metody na sukces. Pokazać na początku relacji, że znasz się na rzeczy! A wiele ekspertów zapomina, jak zaczynało i jak ciężko było zacząć. Ty też możesz pokazać swoją drogę i przy tym budować sobie wizerunek. Nie będzie to łatwe zadanie, ale nie ma co się poddawać. 

Wiele ludzi też nie zna sytuacji klienta i zgaduje i tworzy pod to produkt. Badanie niszy i jej potrzeb jest równie ważne! Nie można zapominać, że ogarnięcie problemu to także dobre zbadanie potrzeb niszy, a nie zgadywanie i poleganie tylko na sobie. 

Bo Ty możesz być w czymś dobry, a drugi może mieć z tym, problem, więc trzeba wszystko wyjaśnić. Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele! Ale pamiętaj o tym, aby wejść w skórę klienta i sprawdź, co dla niego jest ważne! Spróbuj oczami klienta zobaczyć, jakie masz wyzwania i z czym możesz mieć problem. Rozwiąż każdą obiekcję klienta i pokaz mu, że masz dla niego dobre rozwiązania. Zobacz, jakie problemy może mieć każdy początkujący i rozwiąż jego obawy za każdym razem. Pokaż mu, że można w danej dziedzinie rozwiązać problem! Zabierz się ostro do roboty i wczuj się w potrzeby klienta, w jego sytuację! Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele! Ale nie zapominaj o tym, aby najpierw dobrze poznać siebie i swojego klienta. Nie martw się ofertą, póki nie masz stworzonego produktu. Nie myśl, jak się rozliczać, póki nie masz sprzedaży.

Na każdy problem u siebie znajdziesz rozwiązanie u ludzi mądrzejszych i z większym doświadczeniem. To samo może być u Ciebie! Możesz być mądrzejszy od innych i dzielić się swoją wiedzą. Każdy może pomóc Ci na każdym etapie swojego działania w Internecie… ale trzeba działać i szukać tych rozwiązań! Nie ma tak, że eksperci sami do Ciebie napiszą. Wykaż się w jakimś temacie i znajdą się odpowiedni ludzie, od których możesz się uczyć! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top