Wiesz, że sprzedajesz emocje? I także rozwiązania! Więc czemu nie dostosujesz do tego oferty?
Emocje są ważne w procesie sprzedaży… jak Ty je możesz wykorzystać? Co możesz zyskać w sprzedaży, dzięki pracy nad tym, aby budzić jakieś poruszenie. Co Ty robisz, aby sprzedawać mądrze?
Czy Ty sprzedajesz emocje?
Sprzedajesz emocje i rozwiązania za każdym razem. Nie jest lekko sprzedawać cokolwiek dobrze. Można się tego nauczyć. Ale według mnie nie jest to proste. Nie zrobisz tego w parę dni czy tygodni, gdy nie znasz się na sprzedaży. Zacznijmy od tego, że trzeba bardzo dobrze poznać niszę.
Bo poznanie grupy docelowej i rynku jest bardzo ważne. Nie można się poddawać, gdy będzie ciężko. Każda nowa umiejętność jest ciężka. Dlatego, aby dobrze sprzedawać, to musisz poznać swoich przyszłych klientów. Nie będzie tak, że przeczytasz dwie książki i będziesz mieć super ofertę. Ja jestem na etapie poznania niszy. Dlatego dużo bloguje i działam na profilach społecznościowych. Nie jest to łatwe… Poznanie ludzi nie jest proste, ale trzeba to ogarnąć i potem dawać im jak najwięcej wartości.
Sprzedajesz emocje i nie można o tym zapominać. Poznanie niszy jest także procesem i nie zrobisz tego szybko. No, chyba że masz tysiące na jakieś badania… Gdy jesteś sam i nie masz funduszy, to jakoś musisz poznać tę niszę. Dlatego tak bardzo lubię blogować. Bo lubię poznawać problemy ludzi i kiedyś dam im super rozwiązania.
Gdy sprzedajesz emocje, to musisz dobrze poznać rynek. Bez tego nie dopasujesz produktu do niego. Nie zawsze jest oczywiste to, co ludzie potrzebują. Czasem co innego chce nisza, a co innego potrzebuje. Trzeba znaleźć to, co jest ważne dla ludzi i dać im rozwiązania.
Zacznij od robienia wszystkiego, aby poznać swoich przyszłych klientów i dopasować do nich produkt lub usługę. Nie jest to proste, ale kiedyś poznasz tak dobrze problemy i emocje swojej niszy, że ogarniesz co i jak zrobić, aby była dobra sprzedaż.
Każdy dzień to nowe możliwości i nowe problemy do rozwiązania. Pamiętaj! Sprzedajesz emocje! Sprzedajesz rozwiązania i nie możesz o tym zapominać! Nie będzie lekko, ale o to chodzi w dążeniu do sukcesu w danej branży.
Czego potrzebuje Twoja nisza?